Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 6503 #179855:
Ale zase tam je existujúca infraštruktúra pre ElektroSorky
Reply on: PatroSTYLE 007 #179854:
Tam to dava vacsi zmysel ako na 75.
#2603 na 43 ( testovanie )
Dnes som mal stastie na 7301 +7302 na 4ke. Stary dobry tetris a najma hlasenie zastavok ma potesilo 🙂👍
Reply on: Klepeto #179850:
Áno, môžeme sa zhodnúť na slove nezodpovednosť, aj keď v tomto prípade to bola nechcená nezodpovednosť.
A utápam, lebo lenivosť je o tom niečo nechcieť urobiť, lebo sa mi nechce. Nemusíte všetkých hádzať do jedného vreca, nie každý je lenivý.
Stávajú sa aj nehody na vysokozdvižných vozíkoch a tiež to veľa krát nie je o lenivosti.
Denno denne (pravdepodobne) zamykáte svoj dom/byt a aj tak sa vám môže stať, že zabudnete zamknúť. Je xy ďaľších iných prípadov, ktoré by sa dali menovať a tiež ich nerobíte z lenivosti alebo naschvál.
Pekný deň
Už opravené. Daľší kúsok balkánu v bratislave.

A #179841 je to 5-5.5metra

Reply on: Nika7 #179848:
Neviem prečo sa utápaš práve v tom slove o lenivosti. Môžeme sa teda zhodnúť na slove nezodpovednosti. Bude ti to tak vyhovovať? Lebo vodič takéhoto vozidla s hydraulickým ramenom musí absolvovať školenia každé dva roky. Tak teda buď na tie školenia nechodí, školenia riešia iba formalitou, tu mi podpíšte prezenčku a sme vybavený, alebo tie školenia neberie vážne. Ako inak si teda mám vysvetliť toto základné pochybenie. To je presne to isté ako keby som ja jazdil na vysokozdvižnom vozíku s lyžinami zdvihnutými na úroveň hlavy alebo prevážal na nich bremeno tak vysoko, že sa vozík stane nestabilným a prevráti sa. A presne na tieto kixi sú tie školenia, kde to treba omieľať do nekonečna a aj tak si niektorí musia vyskúšať tie kixi v realite a takýto je potom výsledok.
Reply on: MatejBA #179847:
Máte pravdu, no pán, ktorý napísal, že to bolo o lenivosti nemá pravdu a preto na to reagujem, lebo ľudia si myslia hneď, že sú vševedi 😉
Reply on: 6503 #179846:
Nie je to môj ocino.. Áno stáva sa a stále reagujem len na príspevok o lenivosti- že to nebolo o lenivosti.. Ale ako píšete vy, pochybil, stáva sa.
Reply on: Nika7 #179841:
Vodic vozidla je zodpovedny, aby vozidlo bolo sposobile prevadzke na pozemnych komunikaciach, a je zodpovedny za to aby vedel kam moze/nemoze ist a kam sa zmesti.

Nakladne auto s ramenom, ktore strhne trolejove vedenie vo vyske neviem-kolko-presne-metrov-lebo-ako-vodica-auta-ma-to-netrapi, nebolo sposobile danou komunikaciou ist. Tak si teraz vodic/firma mozu vyzrat naklady za poskodenie trolejov.
Reply on: Nika7 #179843:
Chapem, ze sa zastavas ocina, ale proste pochybil, no. Stava sa.
Reply on: Mopy #179844:
Tuším až 4 dni. Ja som si zachránil zdravie minimálne duchaprítomnosťou a sledovaním situácie na križovatke, keď som videl ten nákladiak ako vchádza do križovatky s rukou hore a zachutil troleje a poriadne ich šponoval až za prechod pre chodcov oba troleje. Ja som urobil v tej krátkej chvíli jediné rozumné rozhodnutie a vyslovene sa rozbehol od križovatky. A trolej nakoniec šlahol aj s kovovým úchytom na miesto, kde som stál niekoľko sekúnd pred tým.
Bolo to poobede a všade stálo veľa ľudí dokonca aj na tom ostrovčeku dve ženy s kočíkmi.
Viacmenej zázrak, že to vtedy nikoho iného nezranilo a ja som si zachoval nejaký pud sebazáchovy.
@ klepeto. Farskeho si pamatam. Nebol som tam, ale ono to neni sranda ked rupne taketo vedenie.. nech to daju co najskor do poriadku, Farskeho vtedy odstavilo eliny tusim na 3dni..
Reply on: Klepeto #179842:
Ja viem, že vám to je jedno ale nemusíte s istotou písať, že ide o lenivosť.
Viem, že to je nehoda, ktorá ohrozila ľudí na zdraví a živote, a je šťastie, že sa nikomu nič nestalo, ale aj dopravné nehody sa stávajú denne a nejde o lenivosť ľudí.
A určite nepíšete pod každý článok/príspevok o autonehode, kto je za to zodpovedný a prečo sa stala, keď o tom nemáte pravdivé informácie.
Reply on: Nika7 #179841:
Mne je jedno z akého dôvodu tú ruku nezabezpečil pri preprave ako mal. Osobne som bol na živo pri podobnej situácií na Farského a viem veľmi dobre ako také niečo prebieha, keď také rameno začne ťahať a šponovať tie troleje až rupnú takou silou, že to môže človeka stojaceho na chodníku alebo na ostrovčeku medzi cestami aj zabiť v lepšom prípade škaredo zraniť. Takže je mi jedno, že je to nejaký spoľahlivý dobrák, ktorý v konečnom dôsledku ohrozuje iných ľudí na zdraví a živote.
Reply on: Klepeto #179840:
A vy ste sa rozprávali s vodičom toho nákladného auta, že s istotou hovoríte o lenivosti? Lebo ja ho poznám a s istotou viem povedať, že nešlo o lenivosť, len vy-premúdrelý pán, ste asi všade boli a všetko videli, niekedy aj 2x. A isto sa vám nikdy nič zlé omylom nestalo.
Reply on: mirec240 #179838:
Klasika, vysoká hydraulická ruka, lebo niekto je lenivý ju odopnúť od naloženého bremena a dať do zloženého stavu za kabínu. Tieto veci by mali ísť k náhrade cez poisťovňu majiteľa toho vozidla a to môžu byť ešte radi títo šikovníci, že si vo svojej impotentnosti nevymáha DPB aj náklady za zdržanie, odklony a náhradnú dopravu čo musí riešiť.
Už nasadené X42 a X49
Výluka tak na pár hodín..
Strhnuté trolejbusové vedenie v križovatke Pražská-Šancová, smer Pod stanicou.
V Sitine smer mesto nehoda a busy zo smeru Záhorie majú pomerne veľké meškania.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.