ja pridam este aj druhy dovod - obvykle cca tusim kedy som naposledy diskusiu pozeral (napriklad vo stvrtok 13teho napoludnie, vcera vecer o osmej) a ked som prisiel aj po par dnoch, rychlo som vedel prebehnut co nove.... toto zobrazovanie "pred" je na toto uplne na .... a musim zakazdym prepocitavat.....
Malý podnet pre adminov: Viem že je dnes hrozne trendy ukazovať pred koľkými dňami, hodinami, či minútami niečo bolo postnuté, ale nebolo by prosím možné vrátiť normálne zobrazovanie dátumu a času pri príspevku (aspoň ako hover text)? Lebo na dispečérovi často niekto napíše že niečo niekde je "teraz", ale po hodine už nikto nezistí kedy bolo "teraz". Pri niektorých typoch postov to naozaj hrá rolu, napr. ak išlo o nehodu, alebo sa niekto snaží vystopovať na ktorom poradí bol nejaký voz Rovnako niekedy stopovať kedy bolo "pred 5 dňami" je zbytočná morda.
Treba upresniť, či bol cestujúci vnútri alebo vonku, ak vnútri, či stlačil znamenie a ak naozaj išlo o porušenie predpisov zo strany vodiča, treba to napísať na DP. Ale vrátane linky, času, názvu zastávky. Inak sa náprava nedá dosiahnuť.
Áno. Potom už len boli vymenené podvesné armatúry za ťahové ale bohužiaľ bez zmeny geometrie. Spotvorené napojenie Rožňavskej na Slovinskú nebolo súčasťou tohto projektu.
Na Racianskej praskol asi vodovod, pekne podmýva trať, a o ceste ani nehovorím, zamŕza to riadne a šmýka sa…polícia a dispečing tam sedí v aute a čakajú
Trať na Kolibu stavalo Elektroline za neustáleho revu skúsených bratislavských vrchárov, že takto sa to stavať nedá, že to nebude fungovať, že tam budú padať zberače etc..
Podobne Trnávku robila firma Elektrizace železnic ale s tými istými osobami, ktoré potom založili Elektroline.
Určite súhlasím ale napríklad ako som už spomenul trať STU FAD-Koliba je podľa mňa vrchol dizajnu trolejového vedenia. Ako je verejne známe, trať na Kolibu má geometriu veľmi dobrú a esteticky vyzerá tiež skvelo.
Osobne som pri mojich šotovýletov navštívil už mnoho miest a tvoj spomínaný Taliansky štýl mi moc nesedí. Netvrdím že to nie je spoľahlivé a určite súhlasím že na križovatkách sú naše trate oproti nim spleť pavučín, ale v rovine resp. na častiach tratí bez armatúr vyzerajú trate ala post-komunistické CZ, SK, PL, HU oveľa lepšie.
Postačuje nielen pre slušné mestské rýchlosti, ale po zotmení aj pre podstatne vyššie, a to bez akýchkoľvek náznakov odskakovania alebo vypadávania. Je to dané jednak vynikajúcou geometriou a serióznym vyhotovením a jednak vyladením tvrdosti a prítlaku zberačov. Dávajú si tam záležať aj na estetike vedenia a opičie zmotance à la tukabel-tukabel ako na bratislavských križovatkách by tam nikto nepovolil.
Apollo0000