Tam je problém najmä dovolené odbočovanie vľavo pre individuálnu dopravu v smere od Pražskej/Štefánikovej, toto sa rýchlo zaplní a zablokuje sa celá križovatka. Veľa krát sa doprava kvôli tomu od Štefánikovej niekoľko desiatok minút ani nepohne a taktiež vznikne zápcha na Pražskej až po Hroboňovu. Áno, zakázanie tohto odbočenia pre individuálnu dopravu by zhoršilo pre pár ľudí ich komfort, ale násobne väčšiemu množstvu ľudí by to pomohlo, či už v individuálnej doprave ale aj v MHD a taxíkoch...
A ozaj nájsť reálne riešenie ako sa to dá a povoliť na pešo prechod od Sokolskej...
Ono je to trocha inak - nesmú vojsť do križovatky, ak situácia ZA ňou nedovoľuje pokračovať v jazde. Pri tvojej formulácii by nesmel vojsť do križovatky nikto, kro by musel pri odbočovaní vľavo dávať prednosť protiidúcim vozidlám.
Situácia na hlavnej stanici je kritická iba piatky a nedele... A nehovorím že tam musia byť stále ale keď sa to takto začne kopiť tak možno by bolo aby to tam išli riadiť a dávať pokuty tým ktorí nedodržujú dobu státia a podobne ...
To auto je vybavené ako klasické prvovýjazdové (teda aj na nehody); to, že má aj plošinu, neznamená, že ju musia využiť pri každom zásahu. https://www.protipoziarne.sk/c-438-AHZS_1D___IVECO_MULTISTAR.html (oprava: na fotke je Magirus 2, teda novšia verzia, ale pointa je rovnaká)
Ja som Tvoje moznosti to obzerat nemal (takze som len dedukoval z toho co som v rychlosti zazrel), spoza volantu IGK sa snazim prejst pokial mozno co najrychlejsie a nezdrzovat obvzlast v takychto dopravnych situaciach
a teda ani autobus a ani auto v tej rychlosti pohladu nejak pokrcene nevyzerali....
uplynulú noc nocovala T6A5 7929+7930 v novej vozovni Krasňany, asi prvá električka vnútri po nejakom čase po rekonštrukcií vozovne......okrem teda tej skúšobnej jazdy čo tam už bola
MatejBA