Aj na 93 po skončení protestu vraj išli minimálne tri za sebou. To si vážne zaslúži pochvalu aspoň za snahu (tie 94 nakoniec neboli veľmi užitočné, ale aj tak veľký palec hore).
Pochvala za kľbovú 94, myslím že #4252, hoci sa neobjavuje vo výprave.
Ale inak prečo si posilové spoje zaslúžili tí futbaloví fanúšikovia sa už zistilo?
Edit: Práve ďalšia kľbová 94, #4248, len teraz už žiaľ poloprázdna.
Z Auparku sa na voľné miesto v buse čaká 10+ minút, navyše odtiaľto ďalej je IAD úplne zasekaná. Einsteinova stojí až po Apollo.
Sakra uživila by sa tu nejaká kaviarnička!
DPB: Linky 31, 39, 42, 44, 47, 80 a 94: zmena organizácie dopravy v centre mesta. Linky 31, 80 a 94: premávajú skrátenou trasou Cintorín Slávičie/Petržalka - Zochova a späť. Linka 39 obojsmerne medzi zastávkami Zochova - Račianske mýto premáva cez Štefánikovu a Šancovú. Linka 42: medzi zastávkami Autobusová stanica a Sokolská premáva obojsmerne cez Karadžičovu, Legionársku, Šancovú.
DPB: Linka 44: obojsmerne medzi zastávkami Karpatská a Kozia premáva cez Šancovú, Legionársku, Záhradnícku, Špitálsku, Námestie SNP a Suché mýto. Linka 47: medzi zastávkami Depo Hroboňova a Kvačalova premáva obojsmerne cez Hroboňovu, Pražskú, Šancovú, Legionársku.
DPB: Linka X47: premáva okružnou trasou: Lovinského - Palisády - Suché mýto - Námestie SNP - Špitálska - Rajská - Dunajská - Námestie SNP - Suché mýto - Palisády - Lovinského.
Vozidlo pri východe z parkoviska odbočovalo smer Trnavské mýto a nedalo prednosť električke. Výsledkom je našťastie iba oškretý bok v dĺžke cca 3 metre aj cez predné dvere. Ja som vnútri voza ani nič nepočul, hoci som bol priamo v tej časti. Okrem teda zvonenia električky a prudkého brzdenia.
Zastávky na karloveskej radiále (a zrejme nielen tam) sa zmenili na klzisko, pretože sňäh sa topiu, potom začalo do toho pršať a nakoniec to všetko zmrzlo a nikto to zatiaľ neposypal, odporúčam pohybovať sa po pásoch pre nevidiacich, tie sú dosť protišmykové.
Ma178rek