Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Color #178935:
Záleží podľa vodiča. Niektorí bežne jazdia osem minút s meškaním aj bez dôvodu. Jednoducho idú pomaly, púšťajú semafory a dlho stoja v zastávkach. Ale keď už meškajú osem minút a ide vláčik vozov, tak to znamená, že 15 minúť nič nešlo a tak zdržiavajú ešte viac.
Reply on: Color #178935:
42 som využíval cestou do školy, ráno tá linka "trpela" najmä vďaka kolónam na Kramároch a bežne sa stalo, že prvý voz prišiel na Hodžko plný a druhý hneď za ním takmer prázdny, pričom takto za sebou išli až na koniec Ružinova. Rozdiely vznikali už na svetelnej križovatke na Patrónke + často sa stávalo, že tam trolejbusom padali palice...

Ale vrátim sa ešte k 83 - tú linku využívam aj cez víkendy a bežne sa stáva v smere do Dúbravky, že už Pod stanicou mešká 4-5 minút a v Dúbravke pokojne aj 6-7 minút, stalo sa to viackrát počas viacerých víkendov a to nebola žiadna výluka ani nepriaznivé počasie.
Reply on: mirec240 #178933:
Tiež dnes, ale aspoň sa to nedeje systémovo.
Reply on: Ike #178932:
Najviac sa stretávajú na spoločnej trase smerom do Dúbravky za Patrónkou.
Na začiatku trasy je to relatívne v poriadku.
Vláčikujú aj iné linky, napr. 93 dnes popoludní - rovnaká linka, rovnaký typ vozidla, rovnaký interval ako má 83+84... aký bol dôvod v tomto prípade?
Reply on: B K #178930:
Ten rozdiel musí vznikať mimo spoločnej trasy
Reply on: Petto #178929:
5 minút určite nenaberie na pražskej. Zvlačikovane sú už pred ňou a tam sa maximálne obehnú
Reply on: Andrej #178928:
Je to kombinácia. Semafory (2x ťa zastaví Hodžovo, 1x chodecký Štefánikova alebo Štefánikova x Šancova), potom príde tiahli kopec, konečne sa rozgúľaš a zastaví ťa Hroboňova a Dubová. Vymotať sa z Patrónky, atď., zase kopec, znovu chytíš aspoň jeden semafor...

V Dúbravke sa vláčikuje v horšej súhre aj 83 84 83. Potom sa nezmestia na zastávky a už to je celé zle.
Reply on: Andrej #178928:
Aj mna vcera v CAPA 4927 v 83 predbehla nejaka SORka na 84 jak nic od Sokolskej do kopca. Na 84 by sa mali vratit za mna jednoznacne Capacity - to vlacikovanie bolo nebolo take sialene jak teraz ked na 84 uz stretnes vsetko Capa, SOR, Oto aj SU18 a prave CAPA su najlenivejsie vozidla z toho a aj zastavkovanie trva dlhsie mam pocit.
Reply on: B K #178927:
Vášne si myslíš že ten kopec na Pražskej dokáže spôsobiť tak výrazne meškanie?
Reply on: Viko #178926:
Napr. vozidlá, ktoré vládzu do kopca? Napr. Otokar hore Pražskou ide v porovnaní so SORkou alebo MBCC ako raketa.
Reply on: Ike #178919:
Čo teda navrhuješ? 34 sa akože nevláčikovala? 😃
Reply on: david11 #178921:
Semafor bol aj predtym. Takze jednosmerka nie je dovod vlacikovania.
Reply on: Color #178922:
Slovami klasika ......to by jste se museli vohnout, že jo.......
Reply on: david11 #178921:
To vláčikovanie bolo dávno pred tým, ako sa chyrovalo o dočasnom semafore.
Tento bordel sa prečo neodpratal? Balkán? Nechcete niekto kúsok #6906?
Reply on: Ike #178919:
V Petržalke máš na Nám Hraničiarov semafor. Jazdí sa striedavo v jednom pruhu. Už to tu bolo písané.. To je len jeden z dôvodov vláčikovania...
Reply on: Ike #178919:
sefe neviem kolko tu budete este hovorit o tej linke ved secia vieme ze to tu nefunguje....ze vas to este prekvapuje???
Ešteže nejazdí tá L34

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.