Záleží podľa vodiča. Niektorí bežne jazdia osem minút s meškaním aj bez dôvodu. Jednoducho idú pomaly, púšťajú semafory a dlho stoja v zastávkach. Ale keď už meškajú osem minút a ide vláčik vozov, tak to znamená, že 15 minúť nič nešlo a tak zdržiavajú ešte viac.
42 som využíval cestou do školy, ráno tá linka "trpela" najmä vďaka kolónam na Kramároch a bežne sa stalo, že prvý voz prišiel na Hodžko plný a druhý hneď za ním takmer prázdny, pričom takto za sebou išli až na koniec Ružinova. Rozdiely vznikali už na svetelnej križovatke na Patrónke + často sa stávalo, že tam trolejbusom padali palice...
Ale vrátim sa ešte k 83 - tú linku využívam aj cez víkendy a bežne sa stáva v smere do Dúbravky, že už Pod stanicou mešká 4-5 minút a v Dúbravke pokojne aj 6-7 minút, stalo sa to viackrát počas viacerých víkendov a to nebola žiadna výluka ani nepriaznivé počasie.
Je to kombinácia. Semafory (2x ťa zastaví Hodžovo, 1x chodecký Štefánikova alebo Štefánikova x Šancova), potom príde tiahli kopec, konečne sa rozgúľaš a zastaví ťa Hroboňova a Dubová. Vymotať sa z Patrónky, atď., zase kopec, znovu chytíš aspoň jeden semafor...
V Dúbravke sa vláčikuje v horšej súhre aj 83 84 83. Potom sa nezmestia na zastávky a už to je celé zle.
Aj mna vcera v CAPA 4927 v 83 predbehla nejaka SORka na 84 jak nic od Sokolskej do kopca. Na 84 by sa mali vratit za mna jednoznacne Capacity - to vlacikovanie bolo nebolo take sialene jak teraz ked na 84 uz stretnes vsetko Capa, SOR, Oto aj SU18 a prave CAPA su najlenivejsie vozidla z toho a aj zastavkovanie trva dlhsie mam pocit.
mirec240
2x 93