Lenže tieto problémy s intervalom tu máme dlhšie než súčasnú krízu s vodičmi. Napríklad taká linka 39 už dlhé roky jazdí s neatraktívnym 20 minútovým intervalom a kĺbovými vozidlami, čo je úplne padnuté na hlavu. Kĺbové vozidlá sa majú používať keď sóla už kapacitne nestačia, nie na to aby sa šetrilo na personálnych nákladoch.
Som šokovaný že na 201ke nedošlo k redukovaniu spojov po nasadení MEGAtrolejbusov. Čo im tak dlho trvá?
Ak už by bolo mesto ochotné objednať navýšenie výkonov na t-60, tak máme dosť voľných 31 Tr. Samozrejme by bol poobedný 10 min. interval so sólami viac user-friendly, ale trolejbusárov si naklonujeme? Kapacitu je jednoduchšie posilniť nasadením väčších vozov.
Vidis aj interval by mohl byt kludne 10min.. to ma hned nenapadlo.. Nez by sa zacali hrat s intervalom (smerom k zlepseniu), tak by pomohlo zatial klbaky nasadit (maju ich dost a dost ich aj stoji kedze 47 uz je solo aj cez den kvoli Mudronovej novinke/uprave).. 60ka je svojim sposobom po prestupe zo 61ky tiez spoj, ktory dokaze odviezt ludi na autobusku ak idu z letiska (i ked na to vyuzivaju skor ine moznosti..)
Minuly rok som siel tusim ked bola biela noc 60kou a kukal som ze sla klbova (potom som sa docital, ze to bola posila..)
Nuz nazory sme si povedali, co si ale aj DPB ztoho zoberie ak sem niekto od nich zavita, je vec druha..
To je pravda. Tam by mohol byť 10 min interval aj v poobednej špičke a ráno o hodinu dlhšie. Nie je nutné držať tam 15 min interval kvôli prekladom, lebo 61 má poobede 7,5 a podľa CP aj tak jazdí 60 súčasne so 61 a nie v medzere medzi dvoma spojmi.
4910 a 2549 sa ťukli späťákmi na križovatke Drobného x Saratovská (na koľajniciach), MBCC po chvíli odišiel (dokončil spoj a vrátil sa na miesto, bez poškodenia), NS12 stojí na konečnej... (23 momentálne nehradená).
Večer som videl z diaľky odťah 25Tr na Trnavskej smer Trnávka. To bola 6705? Ja som išiel tam i späť 6702, príjemná jazda. Aspoň, že tento voz nesklamal.
Andrej