Reply on: 6503 #178179:
Niektoré mestá to riešili postupným segregovaním električiek (pre-metro), ale to by chcelo koncepčnejšie plánovanie ako je hľadisko volebného obdobia primátora. Segregovať sa dajú električky zakopaním pod zem (v centre) alebo aj segregovaním na povrchu (na radiálach) - nemusí to byť vždy na estakádach, môže to byť aj na úrovni cesty a zakopú sa alebo na most dajú križovatky.Naša električková sieť je veľmi zraniteľná. Ale na porovnanie - bol som pred mesiacom týždeň v Ženeve a na trase z centra na francúzske hranice, kde nepremáva nič okrem električiek, boli za ten týždeň tri dlhodobé výluky. A kým spustili náhradnú autobusovú dopravu (ak vôbec), tak to trvalo niekoľko hodín (3-4). Takže DPB by si ešte stále zaslúžil medajlu.
ES499.0001