Bratislava je v súčasnosti malá na metro. Klasické metro by malo zmysel len pre ľudí, ktorí cestujú z jedného konca mesta na druhý. Pre značnú časť ľudí by mohlo v konečnom dôsledku znamenať predĺženie cestovania.
Niektoré mestá to riešili postupným segregovaním električiek (pre-metro), ale to by chcelo koncepčnejšie plánovanie ako je hľadisko volebného obdobia primátora. Segregovať sa dajú električky zakopaním pod zem (v centre) alebo aj segregovaním na povrchu (na radiálach) - nemusí to byť vždy na estakádach, môže to byť aj na úrovni cesty a zakopú sa alebo na most dajú križovatky.
Naša električková sieť je veľmi zraniteľná. Ale na porovnanie - bol som pred mesiacom týždeň v Ženeve a na trase z centra na francúzske hranice, kde nepremáva nič okrem električiek, boli za ten týždeň tri dlhodobé výluky. A kým spustili náhradnú autobusovú dopravu (ak vôbec), tak to trvalo niekoľko hodín (3-4). Takže DPB by si ešte stále zaslúžil medajlu.
Úplne paralyzovaná MHD Prievozská všetky smery, porucha tv vedenia, Miletičova upchata iba smery 15 min sa ide po Central, ďalej všetko stojí úplne, križovatka pri Centráli ťažko prejazdná
DPB: Linka 4: prerušená premávka na Rázusovom nábreží smer Pri kríži. Za zastávkou Centrum (A) premáva cez Námestie SNP, Kapucínsku (B) a tunel. Od zastávky Kráľovské údolie (B) po svojej trase.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej