Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #177148:
Naozaj nie úplne vhodné prirovnanie. V lacnom nemeckom reťazci pri nedostatku personálu (ktorý je nich tiež očividný) odkážu ľudí na automatické pokladne, dopravca takú možnosť nemá.
V súčasnosti nie je veľmi dobrý nápad čo i len riskovať, že vodič kvôli niečomu odíde. Samozrejme, dá sa to riešiť aj efektívnejšie ako pálením nafty naprázdno, to by však chcelo komplexnejšie riešenie.
Zrejme nejaká nehoda na Šancovej medzi Trnavským a Račianskym mýtom, zdržanie liniek MHD - minimálne smer stanica.
Reply on: marek1978 #177141:
3215 dnes na 191/2.
no jurak ma po novom 93/3, 93/4, 93/5, 93/12 cez týždeň a cez vikend 93/3, 93/4, 93/5, 93/8.
Reply on: TomJ #177148:
Skus si predstavit, ze ta tvoj zamestnavatel zrazu prehodi do inej prevadzky, kde dochadzas o polhodinu dlhsie (navyse v totalne asocialnych casoch), ktora je navyse preslavena mizernymi standardmi udrzby. Potom si otvoris profesiu a mas tam desiatky inzeratov, kde sa doslova biju o ludi s tvojou kvalifikaciou. Ako by to asi tak dopadlo?
Kto v Petrzalke robit chce, ten tam uz robi. Zvysok dava v debatach na tuto temu velmi rezolutne najavo, ze tam robit nechce.
Reply on: Mhr1 #177151:
Myslím že aj, aj. Po skončení špičiek budu niektoré vozy (s vodičmi) nahradzovať nevypravené ZV-E.
To veľké množstvo nevypravených električiek dnes je spôsobené práceneschopnosťou pre chrípkovú epidémiu alebo veľkým množstvom ukončení pracovného pomeru od 1. februára?
Reply on: TomJ #177148:
Neviem, ako je to v súčasnosti v Bratislave ale v Prahe majú vodiči električiek miesto výkonu práce konkrétnu vozovňu, takže by sa im počítal pracovný čas už od nástupu v domovskej vozovni. Má to výnimky ale tie teraz netreba riešiť.
Reply on: TomJ #177148:
Tak, zase vzdialenosť medzi Dúbravkou a DNV je o viac než polovicu menšia ako vzdialenosť medzi depami na Trnávke a v Petržalke, takže by to podľa mňa mohlo reálne niektorých vodičov odradiť. Na druhej strane ak by sa na 84 zaviedli výjazdy s cestujúcimi do Dúbravky, tak by boli podľa mňa celkom využívané, takže by sa tá nafta nemíňala úplne zbytočne aspoň pri výjazde do Dúbravky.
Reply on: Urbanway 2423 #177147:
To chápem, ale takto musí DPB zbytočne viac míňať na naftu. Alebo sa boja, že by vodiči dali výpoveď, ak by ich prevelili inde?
Možno to nie je vhodné prirovnanie, ale príde mi to, ako keby v Lidli v Dúbravke mali nedostatok personálu a namiesto toho, aby tam presunuli niekoho z Lidlu v Devínskej, tak by radšej skrátili otváracie hodiny, čím by prišli o časť tržby.
Reply on: TomJ #177146:
Teoreticky žiadny, ale v skutočnosti by sa ti asi tí vodiči nepoďakovali, že musia zrazu cestovať o cca polhodinu dlhšie na druhú stranu mesta. Teda pokiaľ zrovna nebývajú niekde v Petržalke.
Reply on: marek1978 #177145:
A aký je problém presunúť vodičov z Trnavky do Petržalky?
Reply on: Klepeto #177144:
Nie su vodici
Reply on: marek1978 #177140:
Takže máme vozovňu v Petržalke, ktorá má byť určená primárne pre linky jazdiace a končiace v Petržalke, ale budeme robiť jalové kilometre do Jurajovho dvora, pritom z Ovsišťa je to predsa len na skok po Dolnozemskej do vozovne.
Reply on: 2232S #177131:
Momentalne?😁
Reply on: Klepeto #177137:
Veď sa to iba prehodilo naspäť. Predtým boli dojazdy z L84 cez Račianske a Trnavské mýto do vozovne. Celkom aj využívané... no pozarám , že tam tie dojazdy teraz smer JD nie sú..
Reply on: 2232S #177129:
A 3211 a 3215 prisli do Petrzalky, asi na L 59
Reply on: Petto #177136:
Poradia L84, 6,7,8,9,10,11,12 bude robit Trnavka a Jurak tusim 1 poradie, preto sa rusia vyjazdy a dojazdy z/do Petrzalky. Takisto 93/4 a 5 nebude robit Petrzalka.
Reply on: Klepeto #177137:
To by bolo uz posilnenie/predĺženie spicky na L84, ktoré by si musel premietnuť aj do L83 z ktorou má papierový preklad.
3352 vs osobne auto nehoda pri odbočení z Mlynskej doliny na Lanfranconi blokuje pravý pruh, už je tam aj dispečing
Reply on: Petto #177136:
Ubratie odchodov o jeden spoj v dvoch hodinách rannej špičky je predsa len zníženie ponuky spojov. Aj tie vyjazdové spoje mohli byť rozložené aby z toho bol normálny interval 8 min. v 5 a 6 rannej hodine.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.