Reply on: Max #176950:
Áno. Napočítal som na Štúrovej uviaznuté 5x e3, 4x e4 a 1x e1, niečo bolo aj na Vajanského. Vôbec nerozumiem tomu, prečo pod vedením dispečerského vozidla nemôžu električky vycúvať po nábreží na NĽŠ a cez Jesenského sa zaradiť do premávky. Veď to trvalo cca 2 hodiny! Pritom električka má na VN samostatný jazdný pruh, s ničím by ani pri cúvaní neprišla do kolízie. A neplatí ani "nikdysatotaknerobilo", lebo za mojich mladých čias sa v takýchto situáciách aj cúvalo, aj cúvaním obracalo na koľajovom trojuholníku. Aj sa jeden čas cúvalo zo Šafka do vozovne, áno, cez križovatku, ktorá bola už vtedy veľmi rušná.
Snáď ich už čoskoro nebudeme vôbec potrebovať.
Max
DPB: Linka 3: premáva skrátenou trasou Komisárky - Centrum /A/, pokračuje cez Námestie SNP, Kapucínsku, tunel, nábrežie, Námestie Ľ. Štúra, Jesenského a od zastávky Centrum /B/ späť do Rače. Náhradná doprava X3: premáva v úseku Centrum - Farského.
DPB: Linka 4: neobsluhuje zastávku Šafárikovo námestie /A/.