Pripájam sa ku kritike. Ešte v júli jazdili trolejbusy na L42 pekne vychladené. Teraz v auguste čo spoj to pekáreň so zavretými alebo otvorenými vetračkami. Je to jedno. Na tretiu zastávku prišiel so zavretými oknami ale saunou v salóne a jeden mladík to už nevydržal čo šiel od konečnej a začal otvárať vetračky. Tak do boha, keď stojí na tej konečnej, tak nech tú klímu na tom slnku vyhúli, kým vozidlo stojí. Však je to na elektriku, tu mu naozaj nemôže nikto strhávať nadspotrebu z prémií ako pri autobusoch čo majú vypnuté motory.
Nesmieš prejsť cez prekážku na troleji a zberač je celkom ľahko zlomitelný
Cez predný zberač ktorý bol dole som pomaly prešiel aby sa “oslobodil” od toho kábla a potom som prehodil zo zadného na predný zberač a išiel dalej s meškaním cca 10minut a v dúbravke som si to zase prehodil na zadný zberač
Taka otazocka. (kedze este nie som sofer elektricky) Vazne by to bolo fatalne keby si pod tym pomali presiel? Ono pantograf zase nie je z papiera. Prosim opravte ma.
Nezavidim dnes vodicom busov, same nadavky od cestujucich si vypoculi, dokonca aj na ulici a v obchode som stretol ludi co nadavali na nefunkcne klimy, dufam ze PRimator dalsie obdobie nebude
Inak pozerám , že na trati 131 NAD pre vybočenie koľaje z dôvodu vysokej teploty..
Ružinov a Vajnorskú aspoň polievajú preventívne?
Tie BKV trate sa aj u nás dvíhali v lete..
Na poslednú chvílu som zbadal kábel ktorý visí z vedenia a aj pri použití magnetiek som čelom 7925-7926 vrazil do toho kábla ,električke nič neni a som rád že jazdím na zadný zberač inak by asi bolo vedenie a zberač mínus
Smerom hore teda bude povolene parkovanie ak dobre chapem. Smerom dole uz nie.
Smerom dole je dost zbytocny cyklopruh kedze cyklisti vratene mna dost letia . Este aj obehnu trolejbus v tych zakrutach.
Klepeto