Hej, aj minuly tyzden poobede jazdili autobusy po kolajovom zvrsku, tam je len jediny problem a to je ten, ze ten zvrsok je dost v biednom stave, takze aj abusari musia jazdit opatrne. Nehovoriac o tom, ze ked ide elina smer Dubravka a vybehne tam klbak a musi si nadist trochu, tak dochadza k nebezpecnym situaciam. Ja som uz davno hovoril ze tam mali byt BUS pruhy a hotovo, samozrejme na sucasnom vydlazdenom povrchu je lepsie ist na traktore, ale stale lepsie ako hentie zapchy. To este uvidime v opacnom smere co bude od 5.8.
Fakt to podložie na nábreží je také slabé že by to počas kolón nevydržalo aspoň pre premávku abus??? Aj tak je trať v dezolatnom stave takže by to pomohlo zmierniť meškanie a výrazne.... Ale tak takéto rozsiahle kolóny som dlho nevidel ..
Momentálne je kolóna po zastávku Lanfranconi
Pozri sa, minulý týždeň sa pokazili dve nové Rošerá. Teraz sú v premávke dve staré Rošerá, z toho jedno ( #1902) slúžilo ako ZV (pozri jeho nepravidelnú vypravenosť). Rošero #1908 už jazdí slušnú dobu bez poruchy, ale veľmi tomu vozu #1902 neverím.
Keby sa náhodou malo nejaké Rošero (či už nové alebo staré pokaziť), tak má Depo Trnávka nulovú rezervu, resp. náhradu, lebo tuším SU8,6 sa na linky 145 a 147 nedá použiť, lebo by bol jednoducho príliš veľký.
Preto si myslím, že ak im vypadne ešte jedno Rošero a žiadne z teraz pokazených sa dovtedy nevráti do premávky, tak tam dajú jeden voz na obe poradia L147.
A pointou tohto môjho dlhého príspevku bolo to, že sa oplatí mať vždy nejakú rezervu aj keď za túto situáciu Depo Trnávka veľmi nemôže.
Aj nové Rošerá sa nám kazia, prevádzky schopná je len #1234. Staré Rošerá ( #1902, #1908) suplujú. Som zvedavý ako tú L145/147 vyriešia keď sa im ešte nejaký z tých troch pojazdných minibusov pokazí. Asi budú musieť v tom prípade dať jeden voz na obe poradia L147 a jeden na L145.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk