Práve sedím v 3349 na a50. Pootvárané všetky okná aj strešné vetráky, vo voze čosi hučí ako klimatizácia, teplota samozrejme ako vonku. Svojvôľa cestujúcich alebo slabá klíma?
To podľa mňa len podčiarkuje tú pofidérnosť celého toho farbičkovania postavenú na základe síce objektívnych/merateľných, ale nezmyselných kritérií, ak účelom je orientácia cestujúcich... Oveľa väčší zmysel by podľa mňa malo (ne)prideľovať farbu na základe toho, či ide o linku čisto miestneho/doplnkového významu alebo nie. Z tohto pohľadu je to presne naopak - výsostne lokálna 99 farbu má, ale 31/39 nie, 91/191 nie, 70 nie, 53 nie, 29 nie...
Tei som tiež vymieňal, keď som si z voľna bral niečo z Krasňan. Moja najobľúbenejšia linka bola totiž 11, tak som zahýbal u konkurencie ale jazdiť s káčerom lenivým šmykľavým sa mi nechcelo.
A ani to radenie sa nedodržiavalo. Ja som napríklad bol ochotný brať službu z voľna len ak mi dali súpravu. A väčšina výpravcov bola rada, že obsadí a súpravu dali.
Yes! Dokonca pri výluke Špitálskej sa im nejak podarilo vyrobiť podobné intervaly na e4 aj e12 - tuším okolo 8 min. - a tieto linky sa pravidelne striedali. Pre nedostatočnú kapacitu meniarne však bol každý druhý vlak sólo, takže išli vždy dve dvojice (e4 a e12) a potom dve sóla. Inak to, samozrejme, matematicky nejde, ak sa mali sóla/dvojice striedať na jednotlivých radiálach.
Rozmýšľal som, že ktoré prevedenie je chybné, ale vzhľadom na to, že dnes ráno som v obratisku Cintorín Slávičie videl 2xL31 bez podfarbenia (L39 tam reprezentoval SOR), tak asi 31 a 39 prídu o farbu (čomu pri kombinácii liniek so špičkovým intervalom 5 minút veľmi nerozumiem)
Mhr1