Reply on: upravovač fotiek #175032:
Dobré, tak ak to vodič neurobil úmyselne, tak koho vina to asi bude? Žeby cestujúceho ktorý očakával že urobí prestup v rámci 4 minút? Ja viem že toto nie je populárne tvrdiť na tomto fóre, kde sa očividne naučili o "zákazníckom servise" od Američanov, ale občas je úplne na mieste hádzať vinu na cestujúcich. Väčšina cestujúcich, tak ako väčšina ľudí globálne, sú ovečky ktoré nerobia rozumné rozhodnutia, ale namiesto toho aby nosili sa to zodpovednosť to radšej hádžu na vodičov, predavačov, proste na všetkých ostatných.

.
mirec240
Ako som spomínal, neobhajujem DPB a nie som proti riešeniam, DPB by garantované prestupy mohol zaviesť (už keď prišli s rôznymi ˝vymoženosťami˝ ako napríklad ˝odchod o XY minút˝ na BUSE paneloch). Táto téma sa tu už riešila viackrát...
Tu ale išlo hlavne o to, že sa tento problém konkretizoval na jedného vodiča, ktorý za to meškanie pravdepodobne nemohol. Riešením určite nie je to, že za ním prídem na konečnú a začnem naňho hulákať (neviem ako to prebiehalo, nebol som tam)...