Reply on: Andrej #175033:
A keby prestup nevyšiel ani počas štyroch minút? Stále to bude vina cestujúceho, že? Na tomto diskusnom fóre vypisujú zamestnanci DPB?Potom načo vôbec máme nejaké cestovné poriadky v ktorých je uvedený čas odchodu? Nech sa to vyrieši tak, že bude napísané "v čase od 20:00 do 23:30 linka premáva každých 10 minút. To je prozákaznícke riešenie. Cestujúci nemajú nárok presnosť.
mirec240
Ako som spomínal, neobhajujem DPB a nie som proti riešeniam, DPB by garantované prestupy mohol zaviesť (už keď prišli s rôznymi ˝vymoženosťami˝ ako napríklad ˝odchod o XY minút˝ na BUSE paneloch). Táto téma sa tu už riešila viackrát...
Tu ale išlo hlavne o to, že sa tento problém konkretizoval na jedného vodiča, ktorý za to meškanie pravdepodobne nemohol. Riešením určite nie je to, že za ním prídem na konečnú a začnem naňho hulákať (neviem ako to prebiehalo, nebol som tam)...