Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #174293:
Ale veď tá X4 išla presne po trase 29, kto chcel mohol pri tuneli prestúpiť na električky. Väčšina sme ale prestupovali pod mostom na 50 a 70.

Čakal som na Segnerovej, keď som videl že dostať sa do NAD je bez šance, tak som si to dal poklusom k Riviére na 29. Ale áno, to súhlasím že dostať sa z Borskej na 29 je dosť odveci, ale tam sa snáď dalo ľahšie dostať do busu ako nižšie po trase.
Reply on: Petto #174296:
Ked som rano tade isiel, tak prave tam vchadzala jedna elektricka z Dubravky, ale musela pockat, kym z obratiska vylezie elektricka smer mesto. Je tam nejaky problem, ze nemozu ist naraz elektricky dnu a von ?
Reply on: Majo #174281:
DPB by som z toho az tak velmo neobvinoval, je nemozne poslat v rannej spicke na druhy koniec mesta tolko busov, aby dostatocne nahradili 2-3 minutovy interval elektriciek.
Reply on: si #174292:
Vdaka bohu za zobojsmernenie obratiska Kutiky aspon.
Vesele rano.. No niektori vodici si asi myslia, ze maju KITTa 🙁 Potom sa cuduju ked ich zramuje elektricka.. Podla foto by som navrhoval vodicom ked su fullka plni dat najblizsiu zastavku Most SNP.. ale to zas nejde lebo by frflali ini.. Ja sa cudoval, ze preco som videl 9ku na Safku, no uz je mi to jasne.. Nepridava tomu ani Lamac a upchata D2 pomaly od Stupavy..
Reply on: Majo #174293:
Takto plnými autobusmi sme pred 40 rokmi cestovali aj bez mimoriadností. Dokonca by som povedal, že na tvojich fotkách sú tie autobusy ešte v pohode.
Reply on: Pe67 #174290:
Pretože na paneloch nebola žiadna informácia, ktorá by ľuďom odporučila ju použiť a z tých asi 250 ľudí, čo stáli pri Riviére, ju napadlo použiť len málokoho. Väčšine Karlovej Vsi však linka 29 veľmi nepomôže a sú odkázaní na X4, ktorá už na Nám. sv. Františka nepoberá.
Reply on: Majo #174280:
a prave na taketo ucely by bolo potrebne mat aj na zapade druhu radialu a taktiez jestvujuce a funkcne spojky medzi radialami....
O 7:50h hlásené: linka 21 v smere jazdy z Devínskej do mesta odklon cez Lamač.
Reply on: Majo #174281:
Išiel som nakoniec linkou 29 a okrem brutálnej zápchy (zmeškal som do práce) cestovanie v pohode.

Doplním že nehodu má súprava 7955-56.
Reply on: Viliam22 #174287:
Pravdepodobne sa tam chcel otočiť. Tipujem že išiel súbežne s električkou. To je len môj odhad, nevidel som to.
Reply on: Viliam22 #174287:
Vďaka tuposti niektorých vodičov, ktorí si idú na zelenú smer Nábrežie - Karlovka a na prejazde sa chcú otočíť do protismeru. Už som takýchto mentálnych atlétov zopárkrát videl.
Reply on: 3pa3ck3 #174282:
Jedno nepochopím, ako môže na križovatke s CSS skončiť plechovica pod električkou
Sólo vozidlá natrieskané už od Kútikov.
Autobusy nepoberajú.
NAD ani nie je poriadne označená.
Dôvodom je nehoda električky s gumokolom (s MA EČV) na križovatke za Mostom Lanfranconi v smere do Karlovej Vsi. Nepremáva ani 31 a 39. Katastrofa.
Reply on: Majo #174281:
Podľa tohto videa je to ťažko prejazdné aj pre gumokolesovú dopravu (najmä smer KV), takže je to pochopiteľné

https://fb.watch/i8E6nuhOfs/
Obojsmerne prerušená premávka električiek na karloveskej radiále. DPB NAD vôbec nezvláda, autobusy idú veľmi málo a nepravidelne, na zastávkach stovky ľudí, ktorí sa nedostali do autobusu.
NAD vôbec nezvláda, na zastávkach stovky ľudí, ktorí sa nedostali do autobusu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.