Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #172348:
Pri tej zastávke 21, 210 boli len za posledný týždeň minimálne 3 nehody (bez účasti vozidiel MHD).
Reply on: frenky #172342:
Nakoľko som sa ponáhľal a všimol som si to až tesne pred vystúpením tak nie 😞
Reply on: Solider #172347:
Mne príde dosť chaotický aj výjazd z garáží pri zastávke 21, 210, kde autá nejdú, ako autobusy doľava, ale doprava, čiže opacne, ako chodia autobusy a už viackrát som tam vvide zmätených vodičov. Radšej mohla byť na tom výjazde ľavostranná premávka, aby mohli autá vychádzať smerom na Mlynské Nivy tak, ako autobusy.
Reply on: Viliam22 #172345:
To bolo len otázkou času, tam sú kolízne situácie na dennom poriadku. Ten vjazd cez buspruh vrátane McDrive by mali podľa mňa zavrieť a zamurovať.
Reply on: Viliam22 #172345:
išiel som tou ulicou raz v špičke- totálny dopravný kolaps. evidentne nikto neprepočítaval dopravu keď dal výjazd z garáži tak ako dal.
Kolegovia z práce mi hovorili - včera vážna nehoda výjazd z Nivy Mall cez buspruh - trolejbus v plnej rýchlosti do auta ktoré následne spravilo tri saltá - matka s dvomi deťmi v aute, koľko ľudí zranených v Tbuse netuším
50 odklon po Staromestskej smer do mesta
Reply on: FFF13 #172341:
Myslím, že lepiaca páska, izolačná páska, rýchloobväz alebo gáza to vyrieši raz-dva. 🙂
Reply on: FFF13 #172341:
Dúfam, že si to hneď nahlásil vodičovi.
Reply on: Viko #172337:
Tento "nezmysel" vznikol technológiou rekonštrukcie, keď sa pre finančnú úsporu nevybúravali pozdĺžne betónové pásy ale sa to dobetónovalo a na to položili BKV panely. Takže ak projekte je kompletná výmena spodku, tak "nezmysel" zmizne.
Reply on: Solider #172330:
Ešte NIKDY som v Bratislave nevidel opravu lomu blokovej koľajnice v BKV paneli tak, aby to vydržalo dlhšie, než mesiac. To by totiž traťovka nesmela "krampáčmi" vyheverovať tri metre koľajnice a zvariť to agregátikom v uhle 170°.
Nejaká NB 18 stojí pokazená v buspruhu pred zast. Mokrohájska, je tam už aj dielňa
Reply on: Brano2633 #172324:
Keď bola pred pár rokmi zverejnená nejaká vtedy aktuálna verzia projektu, tak tam kupodivu absolútne neriešili niveletu. Čiže sa nedalo zistiť ani toľko, či sa má trať nechať oproti paralelnej ceste "do kopca", alebo sa tento nezmysel uľahčujúci šírenie hluku zruší.
Reply on: Ma178rek #172335:
V tom prípade by sa dal použiť klasický sprej, aj keď si myslím, že aj tak by to spôsobovalo hlavne problémy...
Reply on: Klepeto #172332:
A ak bude pršať pri značení problematického miesta???
1822 PV Mokrohajska smer centrum
Rampa z Bajkalskej na Prístavný most od 17:30 otvorená, MHD až od zajtra.
Reply on: Solider #172330:
Na to je jednoduché riešenie. Používať kriedové značkovacie spreje, ktoré zmyje prvý dážď. Neviem čo majú vo výbave dispečeri, ale toto určite nie.
Reply on: S499.1023 #172329:
heh, ja som v minulosti videl aj take, ze problematicke trolejove useky prebehol vodic s jednou rukou na snure od zberaca a pri ich prejazde proste na chvilu stiahol zberac aby do nich nemusel brzdit.... (okrem zberacov na snure tam tusim bola podmienka este to ze zberac musel byt jednolistovy, aby mu pri navrate na trolej za jazdy nepreklopilo listu 😃 )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.