PRESNE arogancia "prvého národa //v rebrícku celosvetovom a vesmírnom// je skoro "neuveritelná" ale je to tak sme PRVÍÍ......ale od zadu az po /bez urázky/ RUANDA-BURUNDI......:)????????
Mňa skôr veľmi mrzí v akom stave sú T6 v Bratislave.Napr.vôbec nechápem,prečo nebola odstránená tyč na spätné zrkadlo na druhom vozni.V prípade III.série je zasa nešťastný náter.Celkovo si myslím ,že T6A5 I.série niesú v moc dobrom stave po vizuálnej stránke,ale príde mi,že v BA si všetky vozidlá niak viac ničíme v porovnaní s inými mestami.
aha takže, tá výmena koženiek a laminátu na tých pár kusoch električiek za sedadlá z roku pána XY (v čase ich montovania do električiek bol vývoj sedadiel v MHD už niekde inde) a mám považovať za modernizáciu v prospech cestujúcich?
naše sú po rekonštrukcii? tak schválne uveď, čo bolo obsahom rekonštrukcie (a som zvedavý čo z toho bolo v prospech cestujúceho) lebo keď nastúpim do T3 mám dojem že cestujem v čase
Asi nepoznáš situáciu v iných mestách, a to nemyslím len v Česku. V Prahe tvoria T3P významnú časť výpravy a električky s vysokou podlahou - a aj oveľa staršie ako naše T3P - jazdia všelikde v západnej Európe. Veď naše sú po rekonštrukcii, majú modernejšiu výzbroj ako T6, 5 z nich je vlastne nových. A ekonomicky vraziť investíciu do rekonštrukcie a prezbrojenia električiek a potom ich nevyužívať, je naprostý nezmysel. Prečo Praha vyradila už temer všetky T6, ale T3P si necháva? Ak už sa nejaké električky nemajú využívať, tak radšej odstaviť T6 s najväčším kilometrickým priebehom do rezervy a jazdiť naplno s T3P!
Tiež mi to pripadá nezmyselné, 29T/30T najazdia veľa km, budú častejšie v dielňach na pravidelných opravách - ako to potom zvládnu? A pritom kvalitné T3P zaháľajú na Jurajovom Dvore. Určite by mali byť aj na e-4, aj na e-9 1-2 celodenné poradia, s vozmi T3P, aby sa využili a naopak Škodovky ušetrili. Väčšine cestujúcich vysoká podlaha neprekáža a mamičky s kočíkmi/invalidi si na ten vyznačený NP spoj počkajú. Pri intervale 4-5 min. to nie je žiadna tragédia. Naopak, horšie je, ak namiesto očakávaného garantovaného NP spoja príde električka so schodíkmi. Lebo garantovaný = zaručený - radšej mať na zálohe NP voz a vo výprave T3P - ak je to v CP vyznačené.
A 30T by tam ísť nemohli? S jednolinkovým variantom to nič spoločného nemá, ibaže by si úmyselne stvoril také linky, ktoré by nikoho nezaujímali, aby na ne stačila kachna.
prečo sú aj dnes na všetkých poradiach L33 autobusy? Veď povolenie už je keďže chodia aj električky. Či nebodaj sa nenašla ani jedna prevádzky schopná 25Tr?
Na víkendové testovanie budú do Starého mesta zapožičané velkokapacitné kĺbové busy od DP.....zrejme sa budú využívať veľké parkoviská či celé ulice, viac bude známe v priebehu zajtrajška
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Ma178rek