Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #170262:
Tak tá nula je spôsobená vodičmi čakajúcimi na testovanie
Reply on: MatejBA #170262:
Aktuálne na Hany Meličkovej
Podla Waze sa v Karlovke hybe doprava rychlostou 0 km/h - by ma zaujimalo ake meskania ma 32 😃
Toto hládi online tabuľa, Twitter zatiaľ nič
Reply on: Valec #170258:
Podľa fotky to vyzerá, že teoreticky by sa trolejbusy mohli vopchať medzi autá a ostrovček
Reply on: Valec #170258:
A pozerám, že podobné to je po celom meste.
Linky 201 a 202 premávajú?

(zdroj: FB Zomri)
Na L33 bola predsa len dotiahnuta 31tr - videna 6817 vecer.
Reply on: Technopol #170255:
Iba obyčajné stĺpiky (podľa videa sa pohol keď začala odchádzať električka smer Dúbravka a druhú električku vôbec neregistroval)
Na tej zastávke Borská kde sa to stalo, sú stĺpiky bez blikania, alebo len nie sú zapnuté ?
24. 9. 2020 - 198/3 - 1868? Čo je to?
Ráno po pol siedmej videná autoškolská SOR-ka na Karadžičovej...
Reply on: martinah #170251:
Toto bolo az poobede, autoskola.
Na Fadruszovej smer Dubravka prestoj elektriciek, zrejme nehoda, uz huka dispecing
Kĺb 8146 na autoškole dnes vonku, okolo 9 po Prievozskej smer centrum
Reply on: si #170247:
no absencia pokroku k tepelnej pohode hlavne za horúcich dní (jediná možnosť je naďalej skleník s prievanom) skutočnosť, že v čase kedy sa tie sedačky montovali bol vývoj trhu so sedadlami v MHD podstatne ďalej než to čo je v nich namontované, absencia akéhokoľvek odhlučnenia, vysoká podlaha s vysokými schodíkmi. stále je to málo? nehovorím že majú byť na úrovni 29T(30T) ale každý musí uznať, že tá "rekonštrukcia" bola brutálne premárnená príležitosť.
Reply on: Minko #170246:
ja neviem no, ale zas vozy T3 (ak si odmyslim vysku podlahy a absenciu klimy salonu) zas nejak nepohodlne pre cestujuceho nie su.... ci treba ti drevene lavice z TAMbusov, aby si si spomenul co je pre cestujuceho (ne)pohodlne ?
Reply on: Mhr1 #170245:
presne bod 6. myslím. V tých vozoch to proste vôbec nie je vidieť. Rekonštrukciu si ja predstavujem tak, že musí mať nielen ekonomický prínos (predĺženie životnosti vozidla) ale musí priniesť aj niečo naviac vo vzťahu k zákazníkovi (vylepšenie komfortu). A nehovor mi, že nahodenie nových umakartov a výmena za sedadlá kdesi zo skladu kde sa nejakej firme zvýšili je vylepšením komfortu. Lebo tá rekonštrukcia je len také polátanie (vo vzťahu ku komfortu zákazníka) aby sa nepovedalo- v štýle: keď už to máme odstrojené na skelet, tak tam dajme aspoň nové umakarty a sedačky. Zároveň s tým súvisí bod 8. Ak už dokážeme spraviť komplet nové vozy ako "kópie" T3 neverím, že sa pri reko z toho nedalo vydolovať viac.
Reply on: Minko #170235:
Minko, neviem, do akej generácie patríš, pripadá mi však, že toho napr. o hospodárnosti a ani o technike veľa nevieš, ale ja som osobne videl niektoré rekonštrukcie v ústredných dielňach. Takže:
1. Odstrojenie vozu až na skelet.
2. Opieskovanie skeletu (otryskanie pieskom až na čistý kov, teda odstránenie hrdze, príp. výmena poškodených častí skeletu).
3. Antikorózna ochrana skeletu.
4. Nová - moderná elektrická výzbroj Progres.
5. Samozrejme nová kabeláž.
6. Nové sedačky, umakarty, skrátka nový celý interiér.
7. Nový informačný systém.
8. Vozy 7703,04,06,17,18 sú úplne nové.
A ďalšie drobnosti, to by Ti tu vysvetlili lepšie iní. Takže sú jednoznačne lepšie ako T6, lebo tie majú podstatne gracilnejší skelet, ktorý sa ľahko ohne (viď napr. aj havária 7927 s Mercedesom - Mercedes relatívne drobná škoda, T6 náročná oprava s rovnaním skeletu - a bolo takých havárií v minulosti viac, T3-ka by sa pri takomto ťukanci neohla), neprešli generálkou a majú staršiu elektrickú výzbroj.
Keď si spočítaš náklady na rekonštrukciu, tak tie sa vrátia len vtedy, keď sa vozy budú využívať. Z mojej strany nejde o šotoušovinu, ale jednoducho o to, že neznášam plytvanie. A nedostatočne využitá investícia je plytvaním. Podobné, čo som písal o T6, platí aj o T3G - tiež nemajú GO a majú staršiu výzbroj. Keď už Krasňany tak milujú svoje T6, tak stačilo vymeniť T3G na Jurák a T3P dať do Krasňan. Nižšie využitie T3G by nevadilo, lebo tie boli rekonštruované pred 20 rokmi, tam sa už investícia vrátila a odžili si > 30 rokov bez GO. T3P si náklady na svoju GO ešte "neodpracovali".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.