Reply on: Andy #170128:
hlavne chýba prepojenie radiál, keby bolo realizované cez Riaszanskú ako bolo v pláne
tak priecestie Sliačska by sa dalo "obísť"
tak priecestie Sliačska by sa dalo "obísť"
V poslednom čase sa stáva, že keď sa kdesi mimo špičky stratia trojky, tak potom nič nejde, hoci tu je trať prejazdná.
Priniesol si iný názor, vlastné pozorovanie. Beriem tvoje argumenty a na základe nich uznávam, že tá 1 mala zmysel.
) čiže chodím ňou každý deň tak 4-6x aj v špičke, aj mimo nej, no že by mi vynechal spoj sa mi za posledný rok stalo 1x a to niekedy v septembri kedy bola aj NAD. Asi mám len šťastie.
martinah
na tento lobbing za L3 vam bezni cestujuci kaslu, potrebuju spolahlivu mhd
mame tu postaveny most kvoli comu vlastne? aby sa petrzalka preorientovala spat na autobusovu dopravu? naco sme ten most vobec stavali? naco sme vlastne stavali vobec nejaku trat?
to je naozaj tak tazke pochopit, ze spolahlivost mhd je jedna z klucovych veci, ktora rozhoduje, ci ju budu ludia vyuzivat? lebo neviem ako ty, ale vysvetlovat v praci xy-krat oneskorene prichody nie je ziadne terno a nie kazdy ma chapavych sefov