Reply on: MatejBA #170121:
Mimovýlukový dôvod bol ten, že linka 3 ponúka atraktívnejšie spojenia než linka 1 a počas trvania 2LV do 22. 6. 2019 bola oproti linke 1 vyťaženejšia (60 vs 40). Samozrejme pri zohľadnení parametru prestojovosti na Račianskej radiále a lepšieho využitia jednotlivých liniek by to vyšlo v prospech linky 1. Dôležité je tak potom určiť, čo je pre cestujúceho prospešnejšie.
Priniesol si iný názor, vlastné pozorovanie. Beriem tvoje argumenty a na základe nich uznávam, že tá 1 mala zmysel.
Aspoň 2x som to zažil pri 21.
kecho
Cize namiesto stabilnej dopravy cez novu trat a s rychlym obehom a mensou spotrebou obojsmernych vozov sa kazdy tyzden nieco do...kasle na Racianskej a z trate, ktora ma 2 kolizne body s cestou (Farskeho a Safko) a mala by teda na nej byt casovo spolahliva linka (kedze nie je velmi kde burat), sa stava linka s nahodilymi vypadkami “1 voza” pocas roznych faz dna a tyzdna.