Reply on: Valec #169819:
nikto nehovorí o jednej uzávierke ale 4 zo 4 uzávierok sa týkajú dopravných tepien alebo uzlov (či už IAD alebo MHD). To podľa mňa v poriadku nie je. Stačí jedna väčšia nehoda na trase medzi nimi (ktorá nie je zasa až tak veľká) a môže to skončiť kolónami skrz naskrz. Nemôžeme predsa spúšťať obmedzenia hala-bala bez rezervy na krízovú situáciu.
Ak si nepochopil môj príspevok poukazoval som na to, že sa v tomto meste postupuje bez ladu a skladu a potom tu máme výsledok, že doprava kolabuje na niektorých miestach aj mimo špičiek a vznikajú celodenné zápchy. Fakt super riadenie. Natíska sa mi napríklad otázka, fakt v tomto štáte (meste) máme len jednu firmu na prerábky električkových tratí?


si
opatovne znizenie kapacity elektriciek v raci pri zavadzani jednolinkoveho variantu (lebo nie su vodici, aj ked jedna dlha elektrickova radiala je mimo prevadzky)
ak mesto berie snahu o to aby viacej ludia pouzivali verejnu dopravu vazne, tak lavirovanie s kapacitou pri (aspon v spicke pred nahubkovym sialenstvom) kapacitne na hrane az pretazenej radiale nie je sposob ako robit tu verejnu dopravu atraktivnou.... a toho roku to este kvalitne torpedovala aj pandemia, kedy cast tych co VHD pouzivali presli do aut kvoli strachu a dalsia cast kvoli podmienkam (povinne nahubky, prakticky nefunkcne klimy)
PS: ako dopravna cersnicka na torte (aj ked priamo liniek mhd sa az tak netykajuca) je, ze zo 4 cestnych prejazdov cez trat 130 na vychodnej strane mesta boli posledny mesiac 2 neprejazdne, tak si asi vie kazdy s trouchou predstavivosti predstavit ako to vyzera(lo) na tych zvysnych dvoch.... aj ked v tomto mesto nemalo asi velmi na vyber, nadjazd ponad zeleznicu na bojnickej je uz peknych par mesiacov uzatvoreny kvoli havarijnemu stavu a priecestie na konci vajnor zas neprejazdne kvoli vystavbe obchvatu....