No pevne verím, že nie, to vozidlo absolútne nie je vhodné do bežnej premávky. Atypické, poruchové a nedostatok dielov, takto docielia akurát tak to, že zas bude niekoľko rokov úplne nepojazdné.
Ja pokladám za chybu to, že keď už sa vypravujú sóla, tak sa nemajú čo vypravovať školské 1031-1036 s menším počtom sedadiel. Je dosť iných 12-m autobusov. Je rozdiel sedieť v odstupe a dlho stáť v odstupe, najmä do DNV, kam ich s obľubou vypravujú na a-21.
O kolko viac ludi prejde do IAD kvoli strachu z korony v plnych solo autobusoch, ked nemaju moznost drzat aspon minimalny odstup?
O kolko viac ludi sa moze eventualne nakazit pri plnych vozidlach, ked sa vrati korona v avizovanej druhej vlne?
O kolko penazi pride DPB z predaja listkov/PCL, ak viac ludi si zvykne na alternativne sposoby cestovania ako MHD?
"O koľko viac AdBlue potrebuješ denne načapovať do kĺbového autobusu, ktorý má výkonnejší motor, ako sólo voz?"
toto si dovolim tvrdit ze bude asi suvisiet so spotrebou PHM, vyrobcom motora a pod.; takze ak su klbaky ktore napriek tomu ze su dlhsie a asi aj tazsie tak maju nizsiu spotrebu PHM, tak mozu rovnako mat aj nizsiu spotrebu mocoviny....
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Solider