V týchto týždňoch sú využívané úplne na minimum, na jeden spoj sa pozbiera do 5 cestujúcich, ale sú aj odchody, kedy voz odchádza z mesta úplne prázdny (väčšinou práve okolo tej druhej hodiny).
V piatky, soboty je dopyt po nočákoch stále o niečo vyšší, ale aj tak to znamená max 10-15 cestujúcich na jednu jazdu. Podobne to vyzerá na odchodoch +- 3:00 a 4:00 z okrajových častí do mesta, ktoré už vozia ľudí do práce.
Ten čas 2:00 z konečnej + 2:30 z mesta je maximálne hluchý, osobne si myslím, že by sa nič nestalo, keby to jedno kolo dočasne zrušili.
Len tu je problém, že ľudia si myslia, že nesmú iba opustiť okres. Avšak okres je spomínaný len pri niektorých výnimkách, inak platí zákaz vychádzania z budovy na ulicu (aj keď teda je pravda, že je otázne, ako je pre účely tohto zákona definovaná príroda)
Osobák z Rače bude odrazený, na zastávke v Sv. Juri to chytí mašina z Trnavy, scéna ako z filmu Železný dědek...
Zr vlaky sú zrušené, lebo sobotný GVD, R 6xx a RR 7xx budú jazdiť so zaplombovanými dverami na TIR karnety.
VHD môže fungovať aj bez možnosti zamestnancov promenádovať sa medzi okresmi. Každý zamestnanec ZSSK, resp. iného dopravcu bude pracovať v okrese svojho TB a na hranici okresu sa zavedú výmenné stanice. Tam zelení súdruzi vykonajú pasovú kontrolu vlkov a vlakový personál sa vymení. A možno sa vymení aj HDV.
Správne! Súhlasím!
Navyše zaviesť prísne kontroly a uplatniť CLO. Aj na export, aby sa nestalo, že BA IV bude vyžierať BA I alebo naopak. Ešte by to chcelo ostnatý drôt a péésácke strieľne na stračej nôžke.
Neproklouzne ani myš!!
Ja by som navrhoval aj linky poskracovať. Hranice nie sú korzo. A ulice, ktoré sú dnes hranicami automaticky brať ako medzihraničné pásmo. Na Patrónke môže byť otvorený Duty free shop. V Bratislave I by napr. zostali linky:
41 v povodnej trase na hlst,
207 skratena po Kollarko (bus, dg),
210 po Stefanikovej
30 skratena po Valassku z mosta
1 cez Vazku na NĽŠ.
Nie tak celkom. BA a KE majú výnimku, zas nám majú čo závidieť...
Preto pre okamžité zrovnoprávnenie navrhujem obnoviť colnice v mýtnych domčekoch Starého mosta a zaviesť Colné odbočky BA I a BA V, Colného úradu Bratislava. A vízové oddelenie by sa tiež zišlo, nech sa dodrží plánovaná spotreba papiera, keď sa teraz tie CL nevydávajú.
Ozaj, terazky Lajnisti od SADovského evidenčné lístky k PCL vydávajú ako, keď majú kočišov zapáskovaných?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marek1978