Na Dolných Krčacoch dnes normálne pracujú roboši. Počas prevádzky tam rozoberali nástupište  
						
						
						
						
					 
						 
						 
 
						 A čo keď vodič CMV zastaví za električkou a po chvíli príde ďalšia, ktorá zastaví za tou prvou a električkár otvorí dvere, že šak tam ten autičkár nemal stáť. Ale keď autičkár zastavil, tak tá druhá električka ešte nebola ani v dohľade.
 A čo keď vodič CMV zastaví za električkou a po chvíli príde ďalšia, ktorá zastaví za tou prvou a električkár otvorí dvere, že šak tam ten autičkár nemal stáť. Ale keď autičkár zastavil, tak tá druhá električka ešte nebola ani v dohľade.
						 
 
						 ) avsak vychova vystupujucimi cestujucimi pokial vidic otvori dvere je uplne na mieste (idealne klucom/klincom v ruke po laku a tvarit sa ze vsak som sa len potkol pri vystupovani....)
 ) avsak vychova vystupujucimi cestujucimi pokial vidic otvori dvere je uplne na mieste (idealne klucom/klincom v ruke po laku a tvarit sa ze vsak som sa len potkol pri vystupovani....)
						
fanatikmhd
si: No, hej, škodofka je v tomto mierny problém, ale napr práve tam sa dá tváriť že si šiel prehodiť manuálne výhybku..a že pri vystupovaní ti skočilo auto do cesty a ty v ruke železo, nuž......
btw, je inak nejaký subjektívny dôvod prečo pražáci majú železá pod vozom v rúrke, a naši ich majú v kabíne? Je na to nejaký logický dôvod?