ano... ta krizovatka je zakliata, siel som cca 18:35 okolo tej nehody... pritom je to prehladna jednoducha krizovatka... len niektori vodici nesleduju zancky a maju pocit, ze Kazanska je hlavna
no ja by som dal na zvazenie fakt, ze pod nehodu sa mohla ciastocne podpisat uz druhy den nefungujuca svetelna signalizacia na krizovatke... okolo 18:30 to tam do seba narvali aj dve auta
Schopni utiekli uz davno dol Svajcu a Norska. Cest vynimkam.
Psychace sa robia ako sa robia - poviem ti to tak - je zelane, aby vela ludi nevypadlo na nich, vodicov je akutne treba. Zdravotne sa robia lepsie ako v minulosti - OK. Dopravna kopntrola urcite castejsie! Kontrolori vo vozoch su malokedy - vodici potom velakrat hazarduju (ako dnes).
Úplne vážne sa Ťa pýtam. Zober si taký základný kurz kvalifikácie - 280 hodín. Myslíš si, že tých 280 hodín sedenia v učebni (namiesto za volantom) z teba urobí lepšieho vodiča?
A čo psychotesty? Aké cvičenie by si ešte pridal, aby si zabránil prípadnej nepozornosti, ktorá patrí k základným ľudským vlastnostiam a v rôznom rozsahu jej podliehame všetci?
Zdravotná prehliadka? Nekontroluje sa na nej azda všetko?
Ja nehovorím, že na disciplínu vodičov treba kašľať. Ale byrokraciou ju rozhodne nezlepšíš. Platí tu Paretov princíp: aby si podchytil 20 % nezodpovedných vodičov, naložíš 80 % zodpovedných. A výsledok môže byť taký, že ti tí schopní utečú.
Áno, to je súčastný stav v DPB – tváriť sa, že žiadne problémy s vodičmi niesu, a zatvárať pred nimi oči, lebo čo ak by im všetci ušli (to by som sa teda pozrel ako a kam by ako všetci odišli). A funguje to teda fakt bravúrne.
Predsa by malo byť v záujme nielen DPB a mesta ale aj v konečnom dôsledku samotných vodičov, ktorý riadne dodržiavajú interné aj dopravné predpisy aby DPB riešil vodičov, ktorí ich nedodržiavajú. Teraz myslím vo všeobecnosti, ku tomuto konkrétnemu prípadu sa vyjadriť neviem. Ale pokiaľ sa stávajú častejšie a/alebo v pomerne krátkej dobe podobné prípady, alebo sa dozvedia o opakovaných porušeniach predpisov bolo by vhodné ich nielen objektívne prešetriť ale aj sa pokúsiť o zníženie ich počtu.
Zatvárať oči predčímkoľvek len aby náhodou nebolo menej vodičov ničomu nepomôže.
len aby to tak nahodou nedopadlo tak, ze 1. viac vystresujes vodicov a pocet takychto nehod sa este zvysi + 2. bude este vacsi nedostatok uz aj tak chybajucich vodicov....
Nešli dve 29T-čky - 7415(9/19 s odchodom 6:18 z Astronomickej, tou chodím pravidelne) a nejaká ďalšia s odchodom 6:23 (netuším, aké je to poradie), potom prišla narvaná T3 súprava (7781+7782 alebo 7783+7784), na Trnavskom mýte už za nami bola ďalšia 29T-čka...
Zacinaju mat dost vela takychto nehod vodici. Bud treba sprisnit poziadavky na vodica, alebo zdravotne prehliadky, alebo dopravne kontroly. Pochybujem, ze bol na vine stav vozidla.
TvvoFlovver