Áno, to je súčastný stav v DPB – tváriť sa, že žiadne problémy s vodičmi niesu, a zatvárať pred nimi oči, lebo čo ak by im všetci ušli (to by som sa teda pozrel ako a kam by ako všetci odišli). A funguje to teda fakt bravúrne.
Predsa by malo byť v záujme nielen DPB a mesta ale aj v konečnom dôsledku samotných vodičov, ktorý riadne dodržiavajú interné aj dopravné predpisy aby DPB riešil vodičov, ktorí ich nedodržiavajú. Teraz myslím vo všeobecnosti, ku tomuto konkrétnemu prípadu sa vyjadriť neviem. Ale pokiaľ sa stávajú častejšie a/alebo v pomerne krátkej dobe podobné prípady, alebo sa dozvedia o opakovaných porušeniach predpisov bolo by vhodné ich nielen objektívne prešetriť ale aj sa pokúsiť o zníženie ich počtu.
Zatvárať oči predčímkoľvek len aby náhodou nebolo menej vodičov ničomu nepomôže.
len aby to tak nahodou nedopadlo tak, ze 1. viac vystresujes vodicov a pocet takychto nehod sa este zvysi + 2. bude este vacsi nedostatok uz aj tak chybajucich vodicov....
Nešli dve 29T-čky - 7415(9/19 s odchodom 6:18 z Astronomickej, tou chodím pravidelne) a nejaká ďalšia s odchodom 6:23 (netuším, aké je to poradie), potom prišla narvaná T3 súprava (7781+7782 alebo 7783+7784), na Trnavskom mýte už za nami bola ďalšia 29T-čka...
Zacinaju mat dost vela takychto nehod vodici. Bud treba sprisnit poziadavky na vodica, alebo zdravotne prehliadky, alebo dopravne kontroly. Pochybujem, ze bol na vine stav vozidla.
Ach... už som vysvetlil, ako to bolo myslené. Ale pokojne to vysvetlím aj ďalší krát, lebo evidentne to stále nechápeš.
Vieš, keď sa v BA alebo aj v akomkoľvek inom európskom veľkomeste chceme osamostatniť, získať lepšiu prácu alebo potrebujeme nájsť novú, čelíme tiež tým socioekonomickým problémom ako ktokoľvek "zvonka". Že mesto robí málo (resp. vôbec nič) pre ich tlmenie, sa zhodneme. Celý rozpor vznikol na tom, že ak tu je problém obsadiť aj tie pozície, ktoré nezarábajú slabý priemer, niekde je asi problém. Ja z nikoho lenivcov nerobím, len vnímam na Slovensku celkom dosť iracionálnej neochoty/nezáujmu opustiť rodnú hrudu, ísť do rizika, makať na sebe... Zatiaľ čo ty tvrdíš, že sa to len ľuďom z racionálnej stránky neoplatí, čo ako tézu neuznávam - mať 300 na život čojaviem v Gočaltove síce možno vie byť väčší sen než v Bratislave, len teda benefitom mesta je, že omnoho ľahšie a rýchlejšie nájdeš možnosti svoje postavenie zlepšiť.
Ale hlavne, ako hovorí Laminátka, chytil si sa marginálneho detailu, diskutovaná tematika vôbec nebola o tomto horeuvedenom. Som posledný, kto by potreboval podporovať nejaké my vs. oni, vždy som sa tomu - vzhľadom na históriu Európy - smial a odmietal to. Preto som sa vymedzil proti tomu, aby sme na niekoho horšie pozerali. Môj podľa mňa dostatočne jasný point bol, že ak nie sú ochotní prísť Slováci, je v našom záujme nekomplikovať život záujemcom, ktorí prišli zo zahraničia. Azda proti tomu niečo máš?
Záverom, ospravedlnenie spoludiskutujúcim, pokúsim sa nabudúce nebyť zas činný v takejto gramofoniáde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max