A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Počúvaj Jeřábek, čo keby si bol taký láskavý a miesto frajerovania a urážania druhých písal k veci ty mudrlant. Čakám argument. Autoslava nie je Praha trululu. Niečo o tom viem keďže na rozdiel od teba velmajstre chodím električkami každý deň s otvorenými očami trululu.
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
Reagujem aj na birch a david1. Asi ste pozorne nečítali a asi ste ma presne nepochopili. Ja ako jeden z najstarších bratislavských šotoušov viem veľmi presne, koľko máme v Bratislave akých vozidiel, veď veľká časť údajov o vozidlách spred roku 1990, čo sú na týchto stránkach, pochádza odo mňa. Takže mňa nepoučujte o tom, že nemáme toľko NP električiek, aby mohol byť vždy každý druhý spoj NP. To, samozrejme, viem! Aj viem, že na internete sa to dá zistiť, ktoré poradie je NP. Mne išlo o to, aby to bolo jasné aj z CP na zastávke. A riešenie? Veď je to v mojom príspevku uvedené! Tak to tu ešte raz zopakujem: "Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo".
To že na linke 7 sū kachny je danė tým, že žiadne inė vozidlå už nie sū k dispozīcii. Nestraš s trojīčkou, nie je ani dostatok 32m sūprav a nieto žeby ešte spåjali trojīčky.
A aký máš návrh, aby vyjadrenie ohľadom nízkopodlažných električiek bolo všeobecne platné a dostatočne marketingovo príťažlivé? Vo všeobecnosti je pravda to, čo je napísané (tzn. každý druhý spoj je nízkopodlažný) a výnimky platia v takých časoch, že do štvrť hodiny niečo nízkopodlažné určite príde...
Ak nerátam dojazdy, dva vysokopodlažné spoje za sebou v Ružinove idú štrnásťkrát za deň.
Veď aj v CP vidíš , že v špičke je tam viac vysokopodlažných vozov.
Aj na L7 dávajú ráno kačice. Hlavne ,že pre slabú kapacitu sa tam testovala trojička..
david1
Aj na L7 dávajú ráno kačice. Hlavne ,že pre slabú kapacitu sa tam testovala trojička..