FB DPB: traktor narazil niekde do elektrického stĺpu na Pražskej, SAV bez prúdu, chvíľu nechodili ani el. na Hl. ST,
aktuálne prestoj tbusov, 212 medzi Patrónkou a Hodžovým cez Hrad, z Hl. ST na Kramáre NAD.
Ešte sa vraciam k tomu, že na linkách e-1,4,9 je "každý druhý spoj nízkopodlažný". Problém je v tom, že to nie je pravda! Stačí sa pozrieť na výpravu: e-1 4 NP/5 K2; e-4 13 NP/15 2xT; e-9 10 NP/14 2xT. Takže to matematicky v Pdš nemôže byť každý druhý spoj a NP je zákonite menej. Dnes som išiel domov kúsok pešo okolo ružinovskej radiály a veruže som 3x videl ísť 2xT dve za sebou. Preto je vyššie uvedené vyjadrenie zavádzajúce. Rodič s kočíkom alebo invalida si povie - čert s tým, keď nepôjdem prvým spojom, tak druhým. Lenže v reále je to často, že až tretím... Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo. Či je to problém? Viem, že sťažnosti sa píšu na stránku DP, ale viem aj to, že to tu mnohí z DP alebo magistrátu čítajú. Takže je to výzva pre nich, aby s tým niečo urobili.
Nejak veľa porúch za poslednú hodinu, 4049, 4268, 2215 (tá išla pomalým tempom na blikačkách do vozovne a spomaľovala premávku), na 83 som videl tiež ZV 4224 (ktorý ani vo výprave nie je).
5 sekúnd je minimum podľa normy. Zároveň je to dosť na to, aby si stihol zaregistrovať že môžeš vyraziť. Signály ti hovoria, kedy môžeš vôjsť do križovatky, nie do kedy ju musíš opustiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240