Mám otázku k Tedomom. Tu na fóre sa o nich väčšina vyjadruje veľmi negatívne. Pýtam sa prečo, lebo ako cestujúci - laik môžem len konštatovať, že sú vnútorne usporiadané pomerne dobre, podľa mňa lepšie ako Citelisy alebo Urbanwaye. A pri jazde nepozorujem nič neštandardné. Tak čo je na nich zlé? Za toto mi, prosím, nedávajte ani + ani -, je to jednoducho len otázka na niekoho, kto tomu rozumie a kto mi to vie vysvetliť.
A ešte otázka k vozu 2114. Ako jediný z 3. série je odstavený. Prečo? Vážne poškodenie, porucha, nehoda?
Priatelia, 7303+04 je naozaj vonku s cestujúcimi, alebo je to len skúšanie palubného počítača?
A ešte otázka k výprave T3P. Vypravované sú od polovice septembra na krasňanské poradia e-3/9, e-4 a e-7, ale oficiálne sú až na prvé 3 dvojice vedené vo vozovni Jurajov Dvor. Ako to teda je? Sú fyzicky na JD a jazdia na nich vodiči z JD, alebo si ich berú krasňanskí vodiči z JD, alebo sú dočasne v Krasňanoch?
Samozrejme, že tu malo byť dávno mimoúrovňové priecestie. Kúsok ďalej, až na úrovni konečnej električiek, aby sa konečne pretiahla električka popod trať, k nákupným centrám a na letisko. Ale namiesto toho tu ešte niekto stále blúzni o metre a my pritom nemáme peniaze ani na necelých 100 m podjazdu pod železnicou...
Presne ten, čo súdruhovi z ŠTB odpustili pri kolaudácii BAUHAUS-u, lebo "sa kolauduje len etapa 1 a premostenie je súčasťou etapy 4", o ktorej sa vedelo, že nikdy nenastane
ten nasyp tam vznikol az neskor (a neviem preco ho developer prilahlych prevadzok nakoniec nemusel aj dobudovat), v casoch zaciatku vystavby v tejto lokalite ale par mesiacov fungovalo priecestie niekde cca v tych miestach ako som sem pastol (a malo aj svetelnu signalizaciu)
ked sa na googli pozries zhora a posunies sa kus smerom von z centra, tak si mozes vsimnut zaslepeny nasyp pre buduce premostenie trate a napojenie na Hradsku
To máš pravdu, ideálne mimoúrovňové skrz rozsha dopravy jak na trati tak na ceste. Problém u tvojho popisovaného je, že používa krycie návestidlá, čo tu príliš praktický význam nemá. Tu by musela byť keď tak CSS ktorá bude aktívna skôr ako bude aktívne priecestie - teda zastavením áut začne vyprázdňovať priecestie skôr než sa samo aktivuje. Lenže to si reálne neviem predstaviť pri odchode z NM (od UNS je miesta dost, napriklad CSS sa aktivuje sucasne s priecestím pri Astronomickej, resp od krycieho návestidla na Letisko), ale od stanice by sa muselo ručne spúšťať - čo však môže mať skrz rôzne doby pobytu vlakov (od prechodu po stojaci, rôzne rýchlosti) veľmi neblahý vplyv na IAD (a vlastne aj MHD ktorá tam ostane s ňou trčať). Fakt je, že najlepšie by bolo to začať riešiť natrvalo mimoúrovňovo - zapušťať cestu od cintorína aj od súhvezdnej k priecestiu, krháč pod zemou, podliezť trať a nazad hore. Nakoľko sú výjazdy zo Slowackého aj z parkobisk blokované, cxa 100m pred priecestim zo všetkých strán cesta sa nijak nedelí - klesnutie a zvýšenie je realizvoateľné (trochu prudšie, ale ide to)
Nechcem robiť sudcu, ale pred pol hodinou som tadiaľ išiel, a hovoril som si, že ako sa môže také množstvo idiotov postaviť na trať bez možnosti z neho odísť, ak by išiel vlak Dal by som to priecestie premenovať na Darwinovo...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Samčo
95/2 - 4042
99/2 - 2352