Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #167577:
No veď o to ide, že nereagujú ihneď a do "pasce" púšťajú ďalšie vozy.
Reply on: birch #167579:
Včerajší deň ohľadom prestojovosti nebol ničim výnimočný, prestoj z dôvodu technickej závady malo necelých 40 autobusových spojov za celý deň, toto číslo sa ľúbi pohybovať aj okolo 70-80, keď sa naozaj darí. Vyšší počet vypravených Karos je spôsobený hromadou odstavených vozov pre rôzne poruchy na všetkých A-bus prevádzkach.
Reply on: volod #167582:
Premavka by mala byt obnovena.
informáciu mám sprostredkovanú z iného zdroja, kto viete viac doplniť alebo upresniť tak kľudne dopíšte.
Práve teraz: železničné priecestie na Ivánskej a Vrakunskej aktuálne neprejazdné, zrážka vlaku s chodcom, odklony liniek 61, 67, 78 a 87 od asi 20:37 hod. 61 jazdí cez Rožňavskú a Galvaniho, linky 67, 78 a 87 obojsmerne cez Gagarinovu, Tomášikovu a Ružinovskú, Vrakunská cesta neobsluhovaná toho času MHD!!!! Priecestia úplne neprejazdné pre automobilovú dopravu.
Reply on: birch #167579:
stale lepsie, nez vynechat spoj, ci? Karosy este vladzu, tak budu v premavke.
Podľa výpravy sa zdá, že sa dnes vozy kazili ako na bežiacom páse a vonku bolo (alebo sa aspoň o to pokúsilo) až 17 karos... Jeseň a zima budú veselé 😞
Minimálne od včera je vypnutá preferencia na križovatke Račianska/Kominárska. Treba počitať s meškaniami v smere do Rače.

Takisto kvôli uzávierke jedného jazdného pruhu na Námestí 1. mája (v smere na Hodžovo nám.) treba počítať s masívnymi kolónami na Mickiewiczovej ul. a Kollárovom námestí, dotknuté trolejbusové linky 202, 207 a 212 premávajú zmeškané.
Reply on: Mhr1 #167574:
Preco by nezareagoval? Na elektrickovej sieti nie je milion moznosti ako riesit odklon, to riesenie je otazkou par minut.

Nikdy som nerozumel tomu principu cakat "kym zistime kolko bude trvat odklon". Potom to konci tak ako ked svojho casu na Prazskej uviazlo 30 trolejbusov, lebo nikto neockaval ze ked sa na tom snehu nevystvera jeden, tak ani zvysne. Proste je to neprejazdne, nepustam tam dalsie vozy kym to prejazdne nebude. Je to ovela menej rizikove ako tam napustit polovicu vypravy a nechat ju tam uviaznut - ci uz pri jedno, alebo dvojlinkovom variante.
Reply on: mku81 #167575:
vzhladom na to ze je nepravdepodobne zeby bola nejaka linka v pravidelnej trase sla do race cez vazovovu, tak aj v tomto pripade by to proste v pripade race stalo (a zaviselo len na sikovnosti dispecerov)
Reply on: Mhr1 #167574:
ako suvisi dvoj alebo jednolinkovy variant s riesenim mimoriadnosti? ak by sa ta nehoda stala o 50 metrov smerom do race, tak by tie elektricky stali bez ohladu na variant
Reply on: birch #167569:
Presne takéto situácie hovoria v prospech 2-linkového variantu. 1-linkový (terajší) je veľmi zraniteľný a dispečer tak rýchlo nikdy nezareaguje... (ani nevie, či chystať odklony, lebo nevie, ako to bude dlho trvať). Ale presmerovanie cez Vazovovu a Krížnu sa malo urobiť okamžite!
Reply on: TeBeCe #167572:
Výluka je aj na S60...
Na X5 Karosa a este k tomu s revizormi 😁
Reply on: birch #167569:
Asi tak, Lepsie sa dostat aspon na Vazovovu ako ostat trcat na zastavke v Raci.
Reply on: Osky #167567:
Neviete niekto, či to je jediný dôvod? Lebo som videl som čakať pred Blumentálom aj električky z opačného smeru (z Rače).

Inak nemôžem dnes pochváliť dispečerov - električiek na Radlinského sa nakopilo toľko, že blokovali aj L1 na hlavnú stanicu.
- Chápem, že možno nevedeli, ako dlho bude prestoj trvať, ale v okamihu, keď sa už zaplnil celý priestor medzi ul. Imricha Karvaša a Blumentálom, mali odkloniť L9 z centra na stanicu.
- L3 mala ísť namiesto cez Amer. námestie odklonom cez Vazovou ihneď, tam nemali čakať ani minútu.

Z dlhodobého hľadiska by v prípade nehody pri Blumentáli mohol existovať nejaký krízový plán na priame spojenie Rače s Ružinovom so zostávajúcimi súpravami, ktoré sa tam nezasekli. Chápem, že sa to takto nerobieva, lebo by to rozhasilo obehy a cestujúci sa nedostanú do centra, ale stále sa mi to zdá byť lepšie než zablokovať Raču aj Ružinov a cestujúci sa nedostanú nikam.
Reply on: Osky #167567:
s tym mal rovno pokracovat v jazde a hanbit sa so stiahnutym chvostom, a keby s tym siel viac do stredu (na kolaje) tak by ani spodok uz velmi neoskrel...
Reply on: FFF13 #167565:
Akurát sa to zrovna rozbehlo

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.