Vodic(ka) na linke 5 pravdepodobne nevie, ze ma dat prednost vozidlu rychlej zdravotnej pomoci, ktore ide k urgentnemu pripadu a to aj v pripade ak ma prednost. Stalo sa dnes (18.12.) medzi 19. a 20. h. na krizovatke Saratovska - Drobneho, hoci sanitka isla naproti elektricke a mala zapnutu zvukovu i svetelnu signalizaciu!!! vodic(ka) sa neunuvala ani len pribrzdit, skor naopak. Povazujem to za hrube porusenie pravidiel cestnej premavky. Blizsie info o cisle i poradi viem, ale pre tentoraz nepoviem. V kazdom pripade je to smutne, ze vodic profesional sa dopusti takeho vazneho priestupku.
....JE to haluz ked polrok tak rychlo prejde:-)
to boli sardinky
Jano
Zo stvrtka:
- 3604 (ako uz Neo pisal) po 14. h. ako ZV na linke 21/2, neskor ho nahradil 1211 (i. frenky ;-P )
- 7717 po 14.30 h. ako ZV na linke 1/7, neskor ho nahradil 7829-30
- 2829 od 14.44 h. docasne vypadol na linke 83/8 pre poruchu, odstaveny bol na konecnej Pri krizi; neskor ho nahradil ako uz Zdenko napisal ZV 2608
- 7722-21 okolo 15. h. docasne vypadol na linke 1/9, neskor ho nahradil ZV 7718, ale iba docasne a tak napokon aj ZV 7717
- 7719-20 okolo 17. h. vypadol na linke 1/1, neskor ho nahradil 7834-33
- 7755-56 okolo 18.45 h. docasne vypadol na linke 12/2, neskor ho nahradil ZV 7718
Mimoriadna udalost v autobuse 2515 na linke 83/1:
- sa stala o cca 22.27 h. na zastavke Damborskeho (smer Dubravka), kde doslo pravdepodobne k zraneniu alebo nevolnosti cestujuceho. Zasahovala i zachranna sluzba. Autobus sa vratil na uz na posledny odchod z Dubr. o 23.00 h.
Vyprava podla poradia (linku 34 uz nebudem uvadzat):
1: 7719-20, 7745-46, 7749-50, 7748-47, 7757-58, 7723-24, 7829-30n, 7779-80, 7722-21, 7819-20
5: 7953-54, 7919-20, 7921-22, 7955-56, 7725-26, 7951-52, 7941-42, 7949-50, 7943-44, 7923-24, 7904-03, 7729-30, 7843-44
12: 7793-94, 7755-56, 7751-52, 7812-11, 7775-76, 7759-60, 7767-68
20: 1010, 1013, 1101, 1002
22: 1066, 1024, 1701
26: 1203
27: 1009, S 1022
35: 3505, S 3508
83: 2515, 2627, 2830, 2812, 2814, 2308, 2309, 2829, S N 2811, 2512, 2820, 2403, 2404
374: 1910
382: 1111
504: dnes podla struktury necakane 1803