Reply on: S499.1023 #167008:
Dovolím si Ťa doplniť - z 33ks prvej série NB18(rok 2009) jazdia všetky, zo 17ks NB18 druhej série(rok 2010) jazdia okrem jedného všetky(ten jeden je len momentálne odstavený), z 50ks tretej série(rok 2011) je jeden voz(6727) vyradený po ťažkej nehode s električkou a jeden momentálne v dielňach, takže info Ľudovíta je čistý nezmysel...Podotýkam, že som SOR ťažko negatív, ak by ma chcel niekto upodozrievať z nadŕžania Libchavským pomstám, ale fakty sú fakty...

N/A
Samozrejme,že na domácom trhu sú tie ich busy ok.
Istotne pri objednávke vozov sa kladú podmienky na výkon motora,výkon klimatizácií,počet dverí,nabíjačky,wifiny a podobne.
V Prahe už nejazdí skoro ani jeden SOR 1.série.Obmieňajú vozový park častejšie,áno žije tam raz toľko ľudí čiže raz toľko tzv.daní do rozpočtu,ale aj tu sa to mohlo už dlhé roky robiť inak.
1.séria Sor-iek je vlastne "odmietnuté" zboží z PHA.
Tie vozy už majú najlepšie za sebou.Ako nové,zlomené rámy,nevýkonné klímy,najporuchovejšie motory.
2.Séria Sor-iek tuším okolo 20ks sa kupovalo v 2012 "bez klimatizácie".
Uvidíme čo bude z nového vedenia mesta a podniku,nechajme sa prekvapiť.