Reply on: Pe67 #166601:
Napríklad na linke 4 je potreba 6ks striedačov - čo je 6 delených služieb. Pritom úspora vozidiel je 2ks (výprava klesla z 18 na 16 vozidiel na tejto linke), takže nárast potreby vodičov (vďaka striedačom) je o dvoch ľudí viac. Áno, mohol by mať JD vačšiu výpravu, len je otázne či by to mal kto odjazdiť - hlavne tie delené služby.
Mhr1
... 7949+7950+79567845+7846/8, 7905+7906/9, 7951+7952/10, 7904+7903/11, 7943+7944/12 ... atď, presne takto, ako keby bola trojička na e-5. Lenže je to nejaké skomolené, bez čiarky a bez uvedenia poradia. Na e-7 trojička uvedená nie je. Podľa vozového parku T6 je uvedená 7949+50 na e-5 a 7956 by nemala byť dnes v premávke. Viete niekto, ako to teda je?
Na e-7 akosi s dvojičkami nestačia, je tam veľa K2. Ak dobre počítam, Krasňany by mali vypraviť 19x e-5; 9x e-7 a 6x e-8 = 34 dvojíc zo 42 (29+6+1+1+5). Pri chýbaní 7927+28, 7955+56 a niečo na prehliadke v dielňach, je vlastne k dispozícii menej ako 40 dvojíc (38, ak som dobre počítal). Takže 2xT sú už na hranici vypraviteľnosti. Nerozumiete niekto, prečo nie sú všetky špičkové e-8 z JD? Predsa len, JD má dosť vozov (často zaháľajúce 2xT3P), keby mali na JD 6 špičiek, Krasňany by dve dvojice ušetrili na e-7. Viete to niekto okomentovať?