V prvom rade má byť tlačenie súpravy sprevádzané dispečermi, ktorí zaisťujú voľnú cestu. V druhom rade majú vodiči tlačenej a tlačiacej súpravy spolu komunikovať prenosnými vysielačkami (alebo im má dispečing otvoriť generálnu voľbu. V treťom rade má tlačenie predpísané nejaké parametre (nespomeniem si teraz presne ale tuším Vmax = 20 km/h). Vo štvrtom rade by som povedal, že električka išla po hlavnej a autobusár vychádzal z už zrušeného predpisu, že na zastávke zastaví každý vlak, vrátane služobných a manipulačných jázd.
Časové polohy v smere do Rače sú čistá katastrofa. Pozná ešte niekto nejaké mesto, kde by na radiále išli všetky tri električkové linky za sebou a potom takmer 10 minút nič? A takisto aj tzv. paradox Obchodná, keď 1, 5 a 8 idú v tom istom čase večer a cez víkend a potom 15 minút nič?
tuší niekto ako bude najbližšie 3 mesiace vedená doprava od Rajky do Petržalky namiesto Os vlakov dopravcu GySEV? Od zajtra má začať totiž 3 mesačná nepretržitá výluka trate Hegyeshalom-Rajka. Idú opravovať most pred Hegyeshalomom, kde je zavedená rýchlosť 5 km/h pre jeho už takmer kritický stav. Budú zavedené autobusy? Tuší niekto?
No ešte som hľadal skôr než som toto odoslal....a našiel som toto:
Železničný manažér infraštruktúry GYSEV nás informovali o plánovanej výluke na trati Hegyeshalom – Rajka. Na uvedenej trati bude prebiehať oprava mosta v plánovanom termíne od 7,30 hodiny dňa 30.07.2018, nepretržite do 24,00 hodiny dňa 28.10.2018. Osobná doprava v úseku Bratislava-Petržalka – Rusovce – Rajka nebude obmedzovaná, v úseku Rajka – Hegyeshalom bude zabezpečená náhradnou autobusovou dopravou. Nákladná doprava je presmerovaná v rámci platnej zmeny GVD.
Náklady teda cez Komárno-Komárom ale kde budú motoráky jazdiace medzi Pta a Rajkou tankovať naftu za tie 3 mesiace kedže budú "odrezané" od siete MÁV? Možno budú chodiť do depa Ba hlavné jedine.....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240