Je rozdiel v podariť sa vypraviť a chcieť vypraviť. 33/40 je úplne v pohode aj s rezervou pre ÚD. Ja osobne by som však ešte 3 ks T3P preradil do KR a bolo by to 33/43. Pokiaľ ide o ZV, to by som riešil ako v iných mestách formou zálohy vo vozovni, ktorá by vyvážala vozidlá na trať, a tá by bola tvorená z aktuálne voľných vozov vo vozovni. Takže 33/43 TT (KR), 19/25 alebo 26 K2 (KR) a 49/65 (TR) je podľa mňa reálne a zabezpečiteľné aj s rezervou na 7,5.
Nerozpadáva sa kvalitný český výrobok najmä kvôli tomu, že jazdí po kvalitnom slovenskom zvršku a že Schadefabrika v snahe vyhovieť nezmyselnému zadaniu pristúpila na nezmyselnú koncepciu "Combino Düsseldorf"?
29/30T ale nejazdia kvôli tomu, že sú kvalitným výrobkom z českej fabriky Škoda, ktorý sa po dvoch rokoch rozpadáva. Čo sa týka kačíc na 9 v špičke, tam je to kvôli hlúpo urobenému CP 6+9, keďže je príkaz, že na linku 6 majú byť vypravované kačice (9/3 a 9/4 nejazdia okrem jedného spoja poobede na linke 6, ale bohužiaľ 9/10 ráno áno a poobede nie a 9/14 naopak).
Len nech jazdia, veď je to hriech nechať zaháľať (po Škodovkách) najmodernejšie bratislavské električky. Do zálohy patria najstaršie K2S-ky, prípadne T3G a T6. Lenže to by v DP muselo byť iné uvažovanie... V Prahe "progresky" jazdia a vyraďujú/predávajú sa T6-ky.
S499.1023