Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #163515:
Tak zrovna tu X9 by som az tak neprezival, vzhladom na to ze jazdila odnikial nikam uplne postacoval interval ktory mala s jednym vozom 🙂
Nerozumiem neschopnosti organizátorov - a teda aj DP - pri výlukových linkách e-X1 a e-X9. Prečo nemôže e-X1 jazdiť po správnej koľaji a na Jesenského sa otočiť zacúvaním zo Štúrovej do Jesenského a potom sa vrátiť pravým odbočením späť na Štúrovu a do Petržalky po správnej koľaji? Tie isté dve súpravy by tak dali polovičný interval. A to státie na konečných bolo naozaj zbytočne dlhé.

A pri existencii obojsmerných električiek by sa hodila ľavá spojka na Jesenského v takej polohe, aby sa celá súprava (dlhý voz) schovala do Jesenského za križovatku so Štúrovou, aby netrčala do križovatky, keď by šofér prehadzoval výhybku do protismeru. Keďže tu pravidelne nič nejazdí, nebol by vôbec problém prejsť do protismeru a prípadne až do občasnej zastávky SND v smere do centra. Tu by sa mohli vracať na správnu koľaj aj prípadné jednosmerné vozy, ktoré by sa pri upchatej Jesenského museli vypraviť do Petržalky (aby nebránili ceste do Petržalky e-1,3). Dnes by sa takýto voz mohol dostať na správnu koľaj až vo vozovni, keďže neexistuje už ani spojka na Hlavnej stanici.

Paralelná jazda na e-X9 bola tiež zbytočná. Vozy mohli jazdiť proti sebe, každý po svojej koľaji a vždy aj s cestujúcimi. Stačil by len pokyn pre vodičov, že pri jazde po nesprávnej koľaji nesmú vojsť do zastávky, v ktorej už zastavil voz idúci v protismere (kvôli bezpečnosti cestujúcich, takto to funguje na železnici už bezmála 200 rokov). Dvere by aj pri jazde v protismere otvárali na pravej strane v smere jazdy, takže cestujúci stojaci na vzdialenejšom nástupišti by prešli po voľnej koľaji k otvoreným dverám. Pri dodržaní vyššie uvedeného pokynu by to bolo bezpečné .
#163502 Max: išlo o nevoľnosť cestujúcej
#163511 Viko: dopravná nehoda s chodcom
V centre ba reduta stoji stary bus skoda zelenobiely veteran
Čo sa stalo #1868, že stojí na blikačkach na Sokolskej za prítomnosti dispečingu a polície?
Výjazd z podjazdu na Hožovom - 2 dispečerské autá, polícia a SOR v strede cesty.
Reply on: Ričard #163499:
Máš zjavne inú predstavu o význame pojmu "nudiť sa" ako väčšina tu diskutujúcich ...
Včera som videl na D2 dva biele kĺbové MAN Lion's City idúce od ČR smerom na Maďarsko. Neviete, do ktorého mesta smerovali?
68/2 4931
Reply on: Ričard #163499:
No tak si za to nesadaj. Nikto ta nenuti.
2223 pravdepodobne škodová udalosť na Trnavskom mýte
Doplním do výpravy: 87/6 - 4008.
Reply on: Max #163502:
Obnovené. So zdržaním.
Na zastávke Riazanská zrejme električka VS. Chodec, prestoj ED smer centrum.
Reply on: Ričard #163500:
Čo je na tom smiešneho?
Reply on: david1 #163498:
Toto je dobré vysvetlenie 🙂
Reply on: Coyoti #163497:
Keby som si tam mal sadnúť ja, tak by som sa unudil k smrti.
Reply on: Ričard #163493:
To nie sú pauzy, ale výdrž na vyrovnanie prípadných meškaní státim v zápche, ktorých ma na trase viac ako dosť.
Na linkách , kde na jednom konci absentuje jedna "pauza" je vidieť ich pravidelná nepravideľnosť a vytvárenie vláčikov čiže 2-3 spoje idúce za sebou. napr. L50,68,98 .
Reply on: Ričard #163493:
Vodič nie je stroj ani otrok zo zemí 3.krajin.Ak by si sa posadil za ten volant ty!!!Potom by sme mohli skúsiť 5-6 minútové pauzy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.