Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
MBCC 4906 z 86 dostal defekt na druhom kolese od konca po ľavej strane v smere jazdy, pomalá jazda na blikačkách po Svätoplukovej smer Nivy a potom most Apollo asi do vozovne Petržalka ide......
21 chodi cez Devinsku permanentne o celu minutu skor. Cas porovnavam s hodinami na mobile nastavenymi podla satelitu aj podla casu ktory ukazuje oznacovac listkov v autobuse. Uz aspon 5x sa to stalo. Napriklad vcera mal ist 16:51 z Milana Marecka. Oznacovac v buse ukazoval presne 16:49:59 ked sa pohol zo zastavky.
Reply on: TomJ #163172:
Ísť hentam hore na diaľnicu už by bola hlúposť, nič by tým neušetril. Je tam síce trojica cestných svetelných spomaľovačov, ale povykrúcať sa na diaľnicu a zas z nej po päťsto metroch zísť tiež chvíľu potrvá.
99/8 - 4238
Na Záhradníckej smer Zimný štadión a Miletičovej aktuálne odstavené trolejbusy
Reply on: TomJ #163172:
Od Vrančovičovej ráno ide ako ostatné linky t.j. po Lamačskej ceste a nie dialnici, čo ráno je aj dobre, nakoľko na diaľnici v tom čase už býva niekedy plno. Časovo to je +1 min reálne. Ale aj tak skoro vždy príde do Lamača zmeškaná-ráno. Ostatné dva spoje neviem.
Inak posledné dni je dosť veľký problém u linky 92 s odchodom z Opletalovej o 6:16 /Vrančovičova 6:31/ meškanie skoro vždy 8-13 min a to nehovorím o preplnenosti.
29/12, 1036 vykonala spoj o 13:37 z Opletalovej len po Botanicku zahradu z dovodu vysokeho meskania (15 min.) a nasledneho prejazdu na skolsky spoj. Cestujucich prevzal nasledujuci spoj ktory isiel cca minutu za nim.
Reply on: 810zssk #163177:
To hej ,ale pre schvalovacie procesy by tie na nábreží určite skôr prešli.
Ideal by bolo zachádzanie do terminálu.
Reply on: david1 #163176:
Nocaky smerom na stanicu by rozhodne mali stat na rampe. To by bolo idealne aj pre centrum, aj pre terminal pod mostom.
Reply on: Coyoti #163173:
Presne tak. Je to kvôli Karlovke.
Reply on: 810zssk #163169:
Lebo tá 4 prudovka je v noci a nad ránom v uvedenom čase fakt vyťažená
Dokedy sa plánuje udržiavať pri živote autobusy Zn.Karosa???už po niekoľký krát sa plánovalo ich vyradenie z prevádzky no myslím že s rekonštrukciou karloveskej radialy a NAD sa snimi stále počíta???!
Pri presmerovaní 25-ky cez Lamač aj niekto upravoval odchody z ďalších zastávok alebo to ich ani nenapadlo? Neverím totiž, že cez Lamač to trvá rovnako dlho ako po diaľnici (úsek Bory Mall - Patrónka trvá pri linkách 21 a 25 rovnako dlho, dokonca v smere do DNV to trvá linke 21 dlhšie!).
A ako jazdí 25 v smere do mesta od Vrančovičovej? Ide priamo po Lamačskej ceste alebo (keďže neobsluhuje zastávku ŽST. Lamač) ide pri ŽST. Lamač hore na diaľnicu?
95/4 - 4238
Reply on: 810zssk #163168:
...a odisiel s poruchou vozidla.
Reply on: Coyoti #163165:
Veru, tahanie kufra o stvrtej rano popri stvorprudovke je definiciou krasnej prechadzky.
2844 nevykonala jazdu o 16:26 z Auparku. Na prichode ju tu cakal DD, teraz stoji ja vystupisti na vystraznych svetlach. Dovod neznamy.
Reply on: tibor1 #163166:
Niektorí ďalší sme to pochopili aj na prvý krát ...
Reply on: Valec #163164:
To som tam napísal na vysvetlenie, prečo riešim zastavovanie pri moste SNP, nie zachádzku alebo prestupovanie na AS.
Dúfal som, že to bude pochopiteľné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.