Reply on: ceres #162774:
Hej, ale to by musel byť za "perónom" kríž. Ak nie kríž, tak by museli byť 2 prejazdy po sebe, čo by zasa posunulo zastávku bližšie k mestu a ďalej od domov.Úplne najlepšie by bolo bývalo mať dva prejazdy pred "perónmi" (kríž je asi v BA nereálny) a zastávky až na úplnom konci trate, čo by bolo o nejakých 60 metrov bližšie k domom.
Môj návrh "C" vychádza zo súčasnej spackanej situácie a je vlastne najjednoduchším spôsobom nápravy: využili by sa všetky výhybky a prejazdy by boli na rovnakom mieste, len opačne.
david1
To by tam musel byť stály dispečer ako pred dvoma rokmi v Rači, keď tam šupli ráno L7 a vnútorná kolaj sa nemohla používať.
Na klasickom by tam kludne mohli ísť aj kačky alebo súpravy T3 z L6.
Obojsmerné kapacitné by na tejto linke bolo plytvanie kapacitou a zase zhoršenie pre L8.
Ešte minimálne 5 rokov sa nedočkáme predĺženia trate.