Reply on: Mike #162729:
No Petržalka podľa mňa po dotiahnutí do Janíkovho Dvora potrebuje 4 linky, ako Karlova Ves. 1,3,8 a špičkovú e-6. Potom je šanca presunúť ľudí do MHD. Problém pri tomto intervale by bol prejazd Šafkom. Preto by sa hodila linka okolo Eurovey, ktorá by išla poza "Bláhu" (vy mladší tomu hovoríte neprešporsky "Umelka") - e-10 Petržalka - Eurovea - Dulák - Ružinov. Potom by Petržalka nepotrebovala e-8.
Solider
To, že Bratislava nemá aktuálne žiadny modernizačný plán, je skôr vizitkou toho, že sa ktosi priveľmi spolieha na nové vozy, ktoré nebudú. Tých 18 nových vozov, čo sa plánuje, bude stačiť akurát tak na pokrytie II. etapy Petržalky. Možno sa ešte niekedy v budúcnosti otvorí téma modernizácie T3G, keďže každý duplák, dobrý duplák.