Reply on: d3k0 #16204:
To mi je jasne, ze by to spravili aj zvnutra. Chcem vidiet dielenskeho, ktory by toho nebol schopny, ked mu to sef prikaze.
Ale v tomto pripade ide naozaj o peniaze a o to rozhodnut o tom.
Ale v tomto pripade ide naozaj o peniaze a o to rozhodnut o tom.



Ale 7825 je pekne spravena, dokonca aj MG ma tichucke, huci to asi tak ako chladenie trakcakov na T6A5, iba pocut "fukot" vzduchu, ziadne pistanie ani kvilenie ako pri inych vozoch, najma kachnach. Este tak podritniky na sedadla a staci to. Tako by mali vyzarat VPcky.

a napokon 3145
a napokon az po 21. h. - POZOR skoro mi sosovky vypadli z oci 1065

M: ZV 2017
a 1065
/ oba 2
M: ZV 1020
a 3145
M: 2824/7
.
Podla mna by bolo treba vacsinu liniek znovu premerat (odchronometrovat
) a to aj elektrickove linky, lebo CP su sice spravene dobre, ale napriek tomu aj tak chodi 2 a 6 cez den v rovnakej minute z Trnka k Polusu, lebo nesedi chrono so skutocnou jazdnou dobou... A hlavne treba na busoch a trolikoch zaviest dalsie chronometrazne pasma, ktore sa pouzivali do polovice 90-tych rokov.
gypista
2320 ako ZV na 71, videl som ho 15:22 pri Novom moste.
2401 vypadol na linke 83 pod domom sv.Martina (medzi 16:45 a 17:05). Nasledne za nim 2 buracky na Novom moste + zapchy.
Od 16:47 som cakal na Zochovej 18 min. Potom prisla kolona autobusov 1511 (39+31/5) s 22min. meskanim
, 1827 (L39) a 1830(L31). Na Slavicie udolie prisli asi s 90 sekundovym rozdielom medzi prvym a tretim.
Inak ma spoznate podla bundy (Bayern M.), ale nechodim casto do mesta.