Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #161627:
A ako to súvisí s tým, že beusak nie je policajt? Niekto ti tu káže chodiť po ceste?
Reply on: ufo #161626:
Ale ved to som napisal - "Samozrejme, ze vodic DPB nema co druhych ucastnikov CP vychovat ani ohrozovat."
No ked sa to niekto rozkrikuje o neohladuplnosti, pravach a povinnostiach...
Reply on: ufo #161626:
Takze ako chodec mozem chodit po ceste, aj ked je hned vedla chodnik? 🙂
Reply on: Ámos #161625:
Oprávňuje to beusáka ohrozovať cyklistu? Nie. Keď, tak na to je tu policajt, aby rozhodol, či cyklista niečo porušil a beusak ma obiehať cyklistu tak, aby ho neohrozil, bez ohľadu na to, či je niekde náznak cyklochodníka...
Reply on: 810zssk #161624:
Tak neznalost neospravedlnuje a ze chce niekde odbocit mu nikto nebrani. Ci z cyklochodnika sa odbocit neda?
To ze je vyhradeny pruh mimo cesty hra rolu? Podla mna nie.
Tiez by som rad zo Spitalskej odbocil na SNPcko a dostal sa domov, no bohuzial.
Reply on: Ámos #161623:
Ano, ale Danlo pisal o pripade ked cyklochodnik ide inakadial ako cesta, t.j. nejde o vyhradeny pruh - vid tieto jeho vety: "cyklista nemusi chciet ist presne tam kam vedie cyklotrasa-moze chciet niekde odbocit apod. Tiez nemusi o tej cyklotrase vediet lebo malokedy je dostatocne znacena smerovym DZ".
Reply on: danlo #161622:
Nie ze by cyklista mal ist po cyklochodniku. Ak si dobre pamatam poslednu upravu zakona, ak je vyhradeny pruh, tak su ucastnici cestnej premavky, pre ktorych je pruh vyznaceny, su povinny ho vyuzit, resp pouzit ho prednostne.
Samozrejme, ze vodic DPB nema co druhych ucastnikov CP vychovat ani ohrozovat.

To iste plati pre vodicov MHD, ktory nejazdia v BUS pruhoch. Casto vidiet na Panonskej L91/191.
Reply on: Gryzly65 #161596:
Hlavne si treba uvedomit, ze cesta nie je vylucne pre auta. Rovnake pravo jazdit po nej ma osobne auto, nakladne auto, autobus, trolejbus aj cyklista. Nikto nemoze ohrozit cyklistu len preto, ze si mysli, ze by cyklista mal ist po cyklochodniku. (Predpokladam ze to trolejbusar neurobil naschval, iba si ho proste nevsimol, alebo vzivote nesiel na bicykli v premavke a tak nevie ake to je ist vedla autobusu/auta 20cm od riaditiek-dost zle a velmi nebezpecne, -co ho ale neospravedlnuje.) Nazor, ze cyklista nepatri na cestu ak tam je niekde cyklotrasa je scestny- cyklista nemusi chciet ist presne tam kam vedie cyklotrasa-moze chciet niekde odbocit apod. Tiez nemusi o tej cyklotrase vediet lebo malokedy je dostatocne znacena smerovym DZ. To potom by cyklisti mohli ziadat vodicov aut aby jazdili len po dialnici, ktora je nedaleko, lebo je pre nich vyhradena...
Reply on: S499.1023 #161620:
Takže bol prestaviteľný mechanický a teraz je pevný. ?
Reply on: ivanbuto #161618:
To si ma zase zamotal. Nie sú dvojice prestaviteľný/mechanický ale prestaviteľný/pevný a v rámci prestaviteľných elektrický/mechanický.
Reply on: CraneMan #161606:
Akože som ten oný? Ehm... pejo...čo?! Za prvé neviem čo to je a za druhé ma to uráža ?
Vďaka za vytmavenie ?
Reply on: S499.1023 #161615:
A vyjadril som sa zle, nebol tam prestaviteľný, ale mechanický (v tvare 😵.
Reply on: S499.1023 #161616:
?
Veď ja som Ti navrhoval, aby si mi spravil technické školenie - pri najbližšom stretnutí môžeme realizovať. 🙂
Reply on: ivanbuto #161614:
Inak to, že sa prehodili smery pod prúdom a bez prúdu by som určite nepovažoval za "vymenenie plusovej a mínusovej stopy", nehovoriac o tom, že žiadna plusová a mínusová stopa neexistuje (stopa je tan PÁR drôtov, po ktorom sa pohybujú zberače), existuje v BA len plusový a nulový trolej, v pár mestách mínusový a nulový, vo väčšine miest plusový a neutrálny (izolovaná napájacia sústava, nula nemá potenciál voči zemi) a možono na jednom-dvoch miestach na svete naozaj existuje plusový a mínusový trolej, čiže jeden drôt má napr. +300 V a druhý -300 V. Ale to by som Ti ako neelektrikárovi navyše postihnutému výukov v autoškole DPB, kde sú síce vodiči-inštruktori vynikajúci na prax ale technicky príšerní, odpustil ? .
Reply on: ivanbuto #161614:
Predtým tam bol stavací kríž? Tak to už raz museli meniť, pretože prvá ťahová verzia po podvesnej určite stavací kríž nemala.
Reply on: S499.1023 #161613:
No, že v priamom smere to je teraz pod prúdom, z odbočky bez, predtým to bolo naopak.

Výsledok vidíš na fotke. Predtým tam bol prestaviteľný kríž, geometria vraj nebola dobrá - neviem presne posúdiť.
Reply on: ivanbuto #161601:
Čo si mám vysvetliť pod "vymenili tiež plusovú a mínusovú stopu"? Že vymenili aj kúsky drôtu?
Ak ostala nesymetrická výhybka s pevným krížom, je to aj tak celé zle.
Reply on: MatejBA #161611:
Kde nadavam na vodicov ze niesu ku mne ohladuplny? Praveze vodici sa este celkom snazia a zatial ma ziadny nezrazil (teba som nastastie nestretol) tak preto uprednostnujem cestu a cestu su urcene aj pre cyklistov genius nakolko tie cyklocesty nie su v stave a rozsahu ze by sa dali zmysluplne vyuzivat, aj spominany usek vedie v podstate odnikial nikam. Cykocesty zacnem vyuzivat ked ich budu budovat a opravovat s takou vervou ako bezne cesty a budu aspon v rozsahu ako su v zapadoeuropskych mestach a nie ze kilomester kvazi cyklocesty konci na krizovatke a zanou nic.
Reply on: x8x@post.sk #161609:
Takze len preto, ze chodci sa nevedia spravat, tak namiesto urcenej cesty pre cyklistov budes jazdit po ceste a nadavat na vodicov, ze nie su ohladuplni k tvojim potrebam? 🙂

V tejto debate su arogantni chodic a cyklisti, ale urcite nie vodici aut.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.