Deko, mam pocit, ze ta pani cakala nielen na 1 spoj 
a ked chces monitorovat, odporucam 21 okolo 7mej rano z dnv:-)
btw. Nas MIU uz rozhodol o "novom obratisku linky 21 pri ZST DNV", z coho som vydedukoval ze linka 21 sa bude kratit. Avsak ak si myslia, ze VW a 40% cestujucich s tym bude suhlasit, tak su na omyle. A robit 121 kt. bude mat o 1 zast. menej, nema zmysel. Fakt neviem, preco sa nerozhodli pre hriadky...
ad. zastavky. Zastavka na pasekach: vystupiste sa presunulo na nastupiste, a nastupiste na zastavku 54,56, ktora sa posunula o 20m k vychodnemu. Citujem obyvatelov sidliska "na pasekach":
"to sa moze 52 otacat rovno na vychodnom". Takze takyto pasekonazor vladne ;-p

a ked chces monitorovat, odporucam 21 okolo 7mej rano z dnv:-)
btw. Nas MIU uz rozhodol o "novom obratisku linky 21 pri ZST DNV", z coho som vydedukoval ze linka 21 sa bude kratit. Avsak ak si myslia, ze VW a 40% cestujucich s tym bude suhlasit, tak su na omyle. A robit 121 kt. bude mat o 1 zast. menej, nema zmysel. Fakt neviem, preco sa nerozhodli pre hriadky...
ad. zastavky. Zastavka na pasekach: vystupiste sa presunulo na nastupiste, a nastupiste na zastavku 54,56, ktora sa posunula o 20m k vychodnemu. Citujem obyvatelov sidliska "na pasekach":
"to sa moze 52 otacat rovno na vychodnom". Takze takyto pasekonazor vladne ;-p
Hanbi sa, hlavne ak Z nepoznas osobne a mozes ju hodnotit len podla prispevkov na tomto fore...
COLOR
Re #15843 si: No, OK, moze byt, ale s inym vozom som na L77 k Spalowni este nesiel 90-95 km/h