Napadlo, ale pomer sluzieb Krasnany/Jurak sa rapidne nemenil ani po spusteni Petrzalky a 45 soferov je bud 22 dvojic/partakov alebo 15 ktori jazdia v trojiciach a zrazu je deficit na Krasnanoch.
Hovorili sme o probleme ze malo vodicov je v Krasnanoch. Tak neviem co do toho tahas vodica z Krasnan na sluzbe do Petrzalky. To po prve.
Po druhe, trochu flexibility preboha. Tak kde by aj bol nedostatok v Juraku a dostatok v Kraksnanoch, tak proste Kraksnancan dostane inu sluzbu ako sluzbu do Petrzalky (a pripadne z danej sluzby vodica presunu na Petrzalku).
no problem to je..ved vodic s krasnan nepojde robit sluzbu do petrzalky ked nema papiere na skodovky??? a istotne ju nepojde robit z inym typom vozu ked je dam dany konkretny typ vozidla..
urobili jednu chybu preradili vodicov s krasnan na trnavku aby jazdili na skodovkach ale sluzby nepresunuli iba ludi a sluzby su neobsadene lebo niesu ludia a co su v kurze vodici vsetci idu na krasnany ale to tiez chvilku trva
Dakto to tu spominal ze 45 soferov z Krasnan na Jurak a toto je vysledok (+dovolenky, PNky) ,ale vzhladom na aktualne caste autoskolove elektricky vidane v meste sa to casom utrasie a od septembra (mozno augusta) to bude uz OK.
Dnes co jazda to polovodic. 4247 na L28 si nevsimol zastavku Jurigrad. Po tom, co zastavil o 100 m dalej, este kritizoval nastupujucich, ze nanho nemavali. (Pritom dvaja nanho mavali.)
Takze to aby cestujuci nosili zo sebou svetlice k zastavkam na znamenie.
Infinity