Reply on: 810zssk #157577:
A teraz sa zahram na velkeho sotousa ? Tak ak sa nemylim (a kludne ma oprav, mylim sa dost casto):L51 - 2 vozy/4 vodici, 1 kolo 32 minut + 1 voz/2 vodici vikend
L58 - 1 voz/1-2 vodici (neviem ako to presne je), 1 kolo 23 minut + bez vikendu
L69 - 1 voz/2 vodici, 1 kolo 15 minut + vikend to iste
Cize dokopy to mas 4 vozy a 7 alebo 8 vodicov cez tyzden a 2 vozy a 4 vodici cez vikend.
Kebyze zoberieme teoreticky linku od Krasnan po Pharos, tam a spat by to trvalo cca 48 minut (6 minut Krasnany - Odborarska podla L51, 6 minut Odborarska - Radiova podla L58, 6 minut Radiova - ASP podla L65 a 6 minut ASP - Pharos podla L69). Po Technicku by to tam a spat trvalo cca 30 minut (to iste po radiovu plus som ratal +- 3 minuty po Technicku).
Takze ak by ti 1 voz dokazal odist kazdu hodinu a skrateny kazdych 40 minut, tak by si v spickach mohol mat 20 minut a mimo 30-40 minut a cez vikend by sa dal pouzit 30 minutovy interval. Len s tym, ze linka do Pharosu by tym padom v spicke mavala obcas trochu vacsie okno, ako by bolo vhodne.
Ci su to dobre vyratane cisla, to uz neviem na rychlo overit, v kazdom pripade by sa dokazal dat v urcitom useku zaujimavejsi interval a usetril by sa 1 voz a 2 vodici cez tyzden

Solider
Cestujúceho, vodičov a hlavne úradníkov, ktorí sa tým v krajnom prípade budú zaoberať, vôbec nezaujíma zlé rozdelenie vozov medzi vozovňami, ktoré su navyše jedna prevádzka a nevedia si vymeniť vozy podľa potreby. Bordel v Beuse nikoho nezaujíma. A dopláca na to cestujúci, ktorému príde stará hrča, ale keď ide okolo Hroboňovej, kde stojí 10 pojazdných vozov na ploche, tak je to trochu... výsmech?
Podniku horí pod zadkom, malo by jazdiť aspoň 105 vozov v dennej výprave, ale to sa nezmení ani po zmene linkového vedenia, iba ak by sa pridali výkony, s čím sa neuvažuje, keďže na to nie sú peniaze. To je tak, keď nakúpiš vozy pre nové trate a žiadne nové trate nepostavíš.