Reply on: trolejbus6207 #157561:
Nehovoril som o dvadsiatich stojacich vozoch na Trnávke, ale celkovo o dvadsiatich stojacich vozoch. Dokonca až o 25. Denná výprava je 89 vozov, s domácou rezervou tak 95 vozov. Nových trolejbusov je 120. Takže rozdiel medzi výpravou a stavom je 25 vozov. To mi chceš povedať, že správka, vozy po nehodách a vadné vozy tvoria 20% vozového parku trolejbusov? To je v prvom rade absurdné a v druhom rade to ani nie je pravda.Cestujúceho, vodičov a hlavne úradníkov, ktorí sa tým v krajnom prípade budú zaoberať, vôbec nezaujíma zlé rozdelenie vozov medzi vozovňami, ktoré su navyše jedna prevádzka a nevedia si vymeniť vozy podľa potreby. Bordel v Beuse nikoho nezaujíma. A dopláca na to cestujúci, ktorému príde stará hrča, ale keď ide okolo Hroboňovej, kde stojí 10 pojazdných vozov na ploche, tak je to trochu... výsmech?
Podniku horí pod zadkom, malo by jazdiť aspoň 105 vozov v dennej výprave, ale to sa nezmení ani po zmene linkového vedenia, iba ak by sa pridali výkony, s čím sa neuvažuje, keďže na to nie sú peniaze. To je tak, keď nakúpiš vozy pre nové trate a žiadne nové trate nepostavíš.
trolejbus6207
denná výprava Trnávky v pracovný deň - 15x30Tr, 9x30TrDG a 22x31Tr, spolu 46 vozov
teoretická rezerva vychádza na 14 troloSORov pri pojazdnosti všetkých vozov, čo v realite nehrozí ani náhodou, momentálne sú 4 vozy odstavené viac ako dva týždne
takže Soliderových 20ks troloSORov stojacich vo vozovni Trnávka počas pracovného dňa je zjavný nezmysel...