Mám 2 netradičné otázky:
1. Včera som po 13:00 išiel trolejbusom 6803 smerom na Rajskú. Na transparentoch vonku a aj na obrazovkách vnútri bola ako konečná písaná Čiližská (čiže opačný smer) ale zástavky boli písané správne a tak isto aj hlásenie. Ako je to možné? Zvlášť sa nastavuje konečná a zvlášť zástavky?
2. Prečo pri kĺbových autobusoch SOR je používané rôzne zobrazovanie čísel na boku? Väčšina vozidiel z Trnávky (1821- 1850, 1859, 2841- 2870), všetky SORY v Petržalke (4221- 4270) a staršie v Jráku (2201- 2212) má čísla v prednej časti (pri prvých dverách a vodičovi) a pri kĺbe. Časť autobusov v Trnáívke (1851- 1858) ich má len pri kĺbe a novšie SORY v Juráku (2213- 2232) ich má len v prednej časti. Nie je to kritika, len ma to zaujíma.
1. Včera som po 13:00 išiel trolejbusom 6803 smerom na Rajskú. Na transparentoch vonku a aj na obrazovkách vnútri bola ako konečná písaná Čiližská (čiže opačný smer) ale zástavky boli písané správne a tak isto aj hlásenie. Ako je to možné? Zvlášť sa nastavuje konečná a zvlášť zástavky?
2. Prečo pri kĺbových autobusoch SOR je používané rôzne zobrazovanie čísel na boku? Väčšina vozidiel z Trnávky (1821- 1850, 1859, 2841- 2870), všetky SORY v Petržalke (4221- 4270) a staršie v Jráku (2201- 2212) má čísla v prednej časti (pri prvých dverách a vodičovi) a pri kĺbe. Časť autobusov v Trnáívke (1851- 1858) ich má len pri kĺbe a novšie SORY v Juráku (2213- 2232) ich má len v prednej časti. Nie je to kritika, len ma to zaujíma.
Stefan1