Reply on: Mopy #154687:
Ano, samozrejme treba byt opatrny. Ako hovorim, Rakusko este nie sme. Sam chodim stale dost ciest peso, takze mam samozrejme aj nejake skusenosti podobne ako pises. A aj v pozicii vodica som uz trubil lebo auto vedla mna ocividne neslo zastavit ked som pustal chodcov (nastastie to trubenie pochopili aj chodci, aj vodic).Napriek tomu mam skusenost ze vacsinou sa to da, len si chodec tu prednost casto musi vynutit. Samozrejme dbajuc velku opatrnost (a neskakat do cesty autam co by uz nestihali zabrzdit).
Hug0
Ak dôjdeš do zastávky Trnavské Mýto za krátky čas tak dokážeš stihnúť ešte svetla na Legionárskej a to dokáže ušetriť 2 minúty.
Taktiež záleží aké vozidlo tam stojí. Súprava 2x T3 so statickým meničom potrebuje miesto na rozbeh kvôli tomu, že nabiehanie toho statického meniča po prejdení vzdušnej križovatky trvá niekoľko sekúnd oproti súpravám 2x T3 s MG (Motorgenerátor)
Taktiež u vozidiel T6A5 je to podobné, ale iba u tých platňových (7947/7958) tam po prejdení vzdušnou križovatkou taktiež dlhšie nabieha statický menič
"navyše to miesto bez prúdu je dosť krátke."
Zaiste si tvoje detektívne očko všimlo, že sú tam hneď 3 po sebe a hneď za tým sekcia ktorá je síce zjazdová ale pri niektorých vozidlách šklbe.
A ako už napísal Tester je to dosť aj o pohodlí cestovania.