Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sanos #151538:
??? aspoň som sa schuti zasmial?
Reply on: Monstyyy #151543:
Pochybujem. To by mohol každý tak napísať. A jedno poradie toho až tak moc nezachráni.
Je možné keď napíšem do dopravneho podniku aby dali aspon na jedno poradie klbač na nejakej linke ktora potrebuje kapacitnejšie vozidlo tak že to urobí ?
Reply on: trolejbus6207 #151541:
asi si odpoviem sám - keďže 6255 je voz z Trnávky, tak je to s pravdepodobnosťou blížiacou sa k istote blbosť vo výprave ?
do šlaka, zasa nerozlúskneme tajomstvo otočky na Mliekárenskej - otočí sa tam alebo neotočí aj "obyčajný" vodič s 31Tr❓ ?
6803 na 207/6 je realita alebo zasa len nejaký omyl skúšania palubáku? ?
Reply on: Sanos #151538:
samozrejme, ze som to uviedol len v hyperbole. je mi jasne, ze nesedia na fajciarke. ale zial, opakovane zapisana zavada vo vlakopise je rano opeciatkovana ako opravena, no problem pretrvava cely tyzden. staci sa pozriet napriklad na satiho prispevky, ako aj inych vodicov. nehovorim, ze je to problem petrzalky, moze byt kdekolvek. ale niektori to zial odflakli , nic neurobili, dali razitko a slo sa dalej (odpocute dva hlasne rozhovory v krcme, dvaja rozdielni mechanici DPB, ktori sa tym chvastali kamosom pod vplyvom ...). cize z velkeho mnozstva dielenskych sa nakoniec problem tyka mozno len styroch napr. , no vysledok je dost badatelny.
Dnes som sa viezol v 2819 a neviem, ci len ja mam ten pocit, ale sa mi vidi, ze strecha vo vleku za 3.dverami doslova lieta...
Reply on: eMDi #151536:
Nedá mi nezareagovať... ak si myslíš, že iba dolievajú kvapaliny, si na obrovskom omyle! Strávil som s partiou v Petržalke niekoľko nočných a poviem Ti, že štyria alebo piati chlapi počas smeny od 18:00: vykonávajú denné revízie, odstraňujú nájdené závady pri nich zistené alebo vodičom zapísané, menia pneumatiky /od jednej po všetkých max 12/, zvárajú poškodené časti vozidiel, najmä Sor a Ik. Menia chladiče, zničené používaním lacných a agresívnych chladiacich zmesí. A v neposlednom rade vykonávajú výjazdové opravy vozom na trati. Ráno, ledva stojac na nohách vojdú do sprchy, odovzdajú službu dennej partii a cca 6:15 odchádzajú domov. Takže nič nerobia??? A zabudol som, ak ukladači nestíhajú, pomôžu aj s tankovaním vozov, či ich parkovaním.
Reply on: Mike #151535:
ved prave ... aj preto su zjavne rozdiely u vekovo rovnakych Ik435 v BA a v Budapesti (uvedeny len cisty priklad)
Reply on: Max #151534:
zaroven zbytocne utekaju peniaze na ich platy, pokial len dolievaju nemrznucu zmes a zmes do ostrekovacov. ... ale predseda dopravnej komisie o tom vie a momentalne hlada riesenie. len bojuje s byrokraciou a zaujmami inych ...
Reply on: eMDi #151531:
No a tento problém, resp. tento balík problémov je už hádam odkedy existuje Beús..
Reply on: eMDi #151531:
Wau, konečne to tu niekto napísal otvorene ako to je...
Preto je vlastne zbytočné aby tam boli, pokiaľ nemôžu vykonávať svoju prácu.
Reply on: eMDi #151531:
To je mi jasné že to nie je len vina mechanikov, ale toto je presný dôkaz toho ako sa to nemá robiť. Neviem aký má zmysel na noc zamknúť sklad a znemožňovať opravy. Veď v noci stojí najviac vozov, vtedy by sa to malo robiť.
Reply on: Max #151516:
Meškalo sa 12....
Reply on: mathre #151530:
lenze dielenski pracovnici v noci nemaju sancu opravit skoro ziadne vozidlo, kedze sklad suciastok je zamknuty. a taktiez pokial sa nezavedu sankcie voci konkretnym mechanikom (pokial sa po jeho podpisani o odstraneni poruchy zavada prejavi dalsie tri dni), treba stupnut na krk ich nadriadenym.
Ja by som len sa pridal k tým Citelisom. Nadáva sa na ne v akom sú stave ale kto za to môže? Jednoznačne len a len DP a dieľne. Je to vina nedostatočnej údržby. V Trenčíne jazdí myslím 5 alebo 6 Citelisov ktoré sú tam dokonca dlhšie ako tu v BA a všetky sú spolahlivo v premávke, jazdia pravidelne a dokonca sú v zime aj vykúrené, viezol som sa s nimi mnohokrát nakoľko z TN pochádzam. Jediný problém je s 18M ale ten prišiel do TN ako jazdené predvádzacie vozidlo takže mal už niečo za sebou a mám pocit že tam je jediný problém v tom že Iveco nevie dodať súčiastky. Keby sa tu o vozy starali vzorne ako v iných DP tak by s nimi nebolo toľko problémov ako s nimi je.
Reply on: N/A #151524:
DPB tvrdil že včas no nie je vonku ani CP novej 20, pokial viem tak sa ma CP zverejnovat tusim 10 dni pred zmenou s cim ma DPB dlhodoby problem
Reply on: eMDi #151527:
Tak na Dlhých dieloch sneží, ale toto by dopravu zaskočiť nemalo. Zopár krát zahrmelo, zablýskalo sa, ale schytal to zrejme Hainburg + okolie miesto Bratislavy. ?
Reply on: luky133 #151526:
malo by to opadnut, najblizsi sneh sa ocakava az v priebehu zajtrajsieho dna.
Aktuálne sa sem presúva snehová búrka. Žeby predčasný koniec premávky denných spojov? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.