Aky je dovod neustaleho vypravovania Karos na vikendovu delenu 32/3 a napriklad na 43/2 ci 29? Nie ze by mi vadili na cestach (skor naopak), len ma to prekvapuje pri tom pocte novych sorov na juraku, pochybujem ze tam nemaju co ine dat.
Zasa tam mate hic? Naco vypravuju hydraky, toto sa dalo cakat. No nic, v pondelok pojde oficialny list na neschopnost dispecingu a pozeniem to az k Haraldovi ? ? ? ?
1833 dnes poobede mala ťukance a škrabance od os. auta (stála tam odstavená), ktoré nedalo prednosť pri pripájači smerom na nadjazd na most SNP v Petržalke pri žel. stanici ako je pumpa Slovnaft tam ako sa pripája trasa linky 83 k trase linky 93. Prítomná polícia (dopravné nehody) a vozidlá dopravného dispečingu. Tam s radosťou nedávajú prednosť vodiči IAD autobusom a doslova ohrozujú cestujúcich a majú tú drzosť trúbiť na autobus, kt. má jednoznačne prednosť v jazde. Dnes sa jednalo o svetlovlasú pani vodičku, ktorá sa všemožne vyhovárala ako to nešlo.....no čo viac dodať, ešte dobre že nepovedala že ten autobus tam nemal čo robiť......
vďaka za info ? ten dočasný výpadok 83-ky bol myslený tak, že na Jungmannovej stál síce chvílu, ale k Technopolu došiel bez vlkov a napojil sa až tam, o 23:02 h. ? no môžem sa mýliť.
ak dovolis, ja Ta poopravim a troska doplnim:
83/12-1833 normalne dojazdil 83-ku (na Jungmannovej stal 2 minutky), nasledne bol meneny pocas prestavky ako pises (zlomene rameno jedneho kridla tretich dveri)
20/1-vypadol 3424
hurá, DPB sa konečne odhodlal vypustiť aj 29T - dnes štyri kusy na L4, spolu s 30T pätnásť nových elín v premávke + 7503 asi ako ZV, ak som to dobre zrátal... ?
83/12-1833 od 22:48 h. do 23:02 h. dočasne nepremával, následne od 0:35 h. (SL2) bol vymenený za voz 1839
92/12-4233 (NZV/2) po príchode do vozovne z 92-ky (23:01 h.) bol vymenený za 4239 (únik AdBlue)
20/1-34xx od 23:36 h. (Pri kríži -> Tesco Lamač) nepremával pre poruchu vozidla, s meškaním 12 minút ho až do konca služby nahradil NZV/2-4239
83/13-4240 od 3:30 h. (N34 HlSt -> Dúbravka) nepremával pre únik chladiacej kvapaliny, nahradil ho NZV/2-4239 a od 4:30 h. sa napojil 4237
Vzhľadom na to, že sa údajne vždy pri prechode z troleja na dieselagregát (a možno aj naopak?) musí pre korektné fungovanie vždy tá klíma vypnúť, by som sa ani nedivil, keby to vodiči na tých 8, resp. 4 minúty ani nezapínali.
Fungovala vobec niekedy v nejakom TrDg klimatizacia korektne? Doposial co som videl, vzdy siel s otvorenymi oknami... Dnes voz 6105 napr... naco nam toto bolo dobre
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran